وینگر تیم ملی دانمارک می گوید بعد از حمله قلبی که در مسابقات یورو به او دست داد، به مدت 5 دقیقه از این دنیا رفته بود.

کریستین اریکسن معتقد است بازگشتش به مستطیل سبز اتفاقی فوق العاده محسوب می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از بی بی سی، کریستین اریکسن، وینگر تیم ملی دانمارک و باشگاه برنتفورد در جریان مسابقات یورو دچار حمله قلبی شد و به مدت چندین ماه از میادین فوتبال دور بود. او در مورد این اتفاق می گوید: 

 به جز 5 دقیقه همه چیز را به خاطر دارم. بعدها به من گفتند این اتفاق 5 دقیقه طول کشید و به جز آن همه چیز یادم می آید. توپ را گرفتم و دیگر یادم نمی آید چه شد. سپس در حالی بیدار شدم که افرادی اطرافم بودند و در سینه ام احساس فشار می کردم و سپس چشم هایم را باز کردم و دقیقا نمی توانستم بفهمم چه اتفاقاتی در جریان است. در آن زمان نمی دانستم چه شده و پیش خودم فکر کردم آیا بلایی سر پاهایم آمده است؟ آیا کمرک شکسته است؟ می توانم پایم را بلند کنم؟ می خواستم ببینم چه شده است. سپس در آمبولانس شنیدم که یکی گفت: چند دقیقه زنده نبود و یک نفر دیگر گفت 5 دقیقه و در آن زمان بود که فهمیدم مرده بودم.

 بازیکن 30 ساله برنتفورد می گوید با این وجود مطمئن بوده که دوران فوتبالش به پایان نرسیده است:

می خواستم تمام آزمایشات لازم انجام شود و با تمام دکترها در مورد احتمالات موجود حرف بزنم. فکر می کنم کمتر از یک هفته بعد از آن اتفاق، گفتند مشکل خاصی وجود ندارد و می توانم به زندگی معمولی ادامه دهم که باعث شد خیالم راحت شود. نمی خواهم این اتفاق در 30 سالگی روی من تاثیر بگذارد اما اگر دکترها بگویند چیزی تغییر کرده، باید کار دیگری انجام دهم. در حال حاضر ریسکی وجود ندارد.

او در مورد بازگشت به مستطیل سبز می گوید:

دوران آماده سازی طولانی را سپری کردم و هنوز هم راهی طولانی در پیش است. حس می کنم زمان بازگشتم نزدیک است و برای لحظه مناسب صبور خواهم بود. بازگشت به زمین سبز و حضور در مسابقات بعد از 7 یا 8 ماه اتفاق فوق العاده ای خواهد بود