سرمربی توپچی ها خواهان توضیحاتی در مورد اخراج مهاجم برزیلی تیم خود در جریان دیدار شب گذشته شد.

میکل آرتتا می گوید در دوران حضورش در فوتبال تا به حال چیزی مشابه به صحنه اخراج مارتینلی ندیده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، آرسنال شب گذشته در لیگ برتر مقابل وولورهمپتون صف آرایی کرد و توانست این تیم را با یک گل شکست دهد اما صحنه جنجالی بازی جایی بود که گابرین مارتینلی در فاصله چند ثانیه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد. میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری بعد از این بازی، در مورد اخراج مارتینلی گفت:

در مورد تصمیماتی که در این فصل در مورد ما گرفته شده است راضی نیستم اما در این مورد باید با مقامات صحبت کنم. نیاز دارم به من توضیح دهند امروز چه اتفاقی افتاد و به زودی در این مورد با آنها صحبت می کنم. 18 سال است در این کشور هستم و تا به حال چیزی شبیه به این ندیده بودم. کار را برای خودمان سخت کردیم و در 10 دقیقه پایانی خیلی اذیت شدیم.

او در مورد این که چطور باید مانع از اخراج شدن بازیکنانش شود، گفت:

دیگر در این مورد ایده هایم ته کشیده است. بردن مسابقه بعد از دریافت کارت قرمز بسیار سخت است. این موضوع را می دانیم و باید مانع از اخراج بازیکنانمان شویم اما اتفاق امروز چیزی بود که تا به حال در دوران حرفه ای ام ندیده بودم. خوشحالم که پیروز شدیم. شاید طبق قوانین اتفاقی که امروز افتاد امکان پذیر باشد اما داور هم باید خیلی تمایل به انجام این کار داشته باشد. باید در 16 مسابقه باقی مانده با تمام 11 بازیکنمان بازی کنیم. این نکته ای کلیدی در مسیر پیروزی در مسابقات است.

بازیکنان آرسنال تا کنون در مسابقات این فصل 4 بار کارت قرمز دریافت کرده اند و از زمان حضور آرتتا در آرسنال، 15 کارت قرمز مقابل بازیکنان تیم لندنی قرار گرفته است که رقم قابل توجهی است.