پپ گواردیولا از آمار گلزنی تیمش راضی است

منچسترسیتی با کسب پیروزی 4-0 در زمین سویا، شروع بسیار خوبی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا داشت. بازی بعدی سیتیزن ها در لیگ برتر مقابل تاتنهام خواهد بود.

طرفداری | پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در پایان بازی طی مصاحبه با BT Sport گفت: 

می خواستیم در نیمه اول خیلی سریع حمله کنیم. وقتی آنها بهتر بازی می کردند، گل دوم را روی حرکت درخشان فیل فودن به ثمر رساندیم. بعد از آن بازی آسان شد. اخیراً فودن به اندازه معمول خوب بازی نمی کند، اما همیشه کار خود را انجام می دهد، همیشه دوندگی را دارد و برای تیم می جنگد. کاملاً مطمئنم که گل و پاس گل امروز به او کمک خواهد کرد. گریلیش هم هم در نیمه اول بسیار جنگنده بود. گاهی اوقات پاس آخر را از دست می داد. جک امسال نقش بسیار مهمی خواهد داشت و بازی واقعاً خوبی ارائه کرد.

درخشش ارلینگ هالند

فکر می کنم آمار و ارقام او در طول کارنامه اش، نه فقط اینجا، کاملاً مشابه و یکسان بوده است. او شم گلزنی باورنکردنی دارد و چارچوب را می شناسد. ما آمار گلزنی فوق العاده ای داریم و می خواهیم همینطور ادامه دهیم. بازی بعدی ما مقابل تاتنهام است و امیدوارم او بتواند به گلزنی ادامه دهد.

مانوئل آکانجی

 او فقط یک و نیم روز تمرین کرده، نه بیشتر. می دانیم که باهوش و پا به توپ قدرتمند است. منچسترسیتی برای من و باشگاه بازیکن فوق العاده ای جذب کرده است.