به گزارش "ورزش سه"، فرزاد زامهران که تعویضی نساجی در دیدار با مس کرمان بود، پاس گل اول تیمش را داد. وی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی مقابل مس کرمان بود. مس آمده بود که اول از دروازه‌اش دفاع کند و گل نخورد و برنامه داشت که روی ضد حمله به ما گل بزند ولی توانستیم آنها را کنترل کنیم و در نیمه دوم دو گل بزنیم و برنده بازی باشیم.

او در مورد قضاوت داور بازی نیز توضیح داد: بعد از دو سال پشت سر گذاشتن کرونا به خاطر شرایطی که استادیوم وطنی داشت، از هواداران دور بودیم و خوشحالیم که توانستیم در دیدار این هفته با آنها جشن پیروزی بگیریم. تمام تلاش‌مان این است که این بردها تداوم داشته باشد، به‌خصوص در مسابقاتی که مقابل هواداران نساجی به میدان می‌رویم.

این بازیکن که در نیمه دوم به زمین آمد و توانست پاس گل اول تیمش را بدهد، در این‌باره گفت: من به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدم و توانستم نقشی در پیروزی تیمم داشته باشم. از همه مهم‌تر این بود که ما بتوانیم سه امتیاز را به دست بیاوریم و اولین برد را رقم بزنیم.

هافبک نساجی در مورد قضاوت علیرضا فغانی توضیح داد: آقای فغانی نیاز به تعریف من ندارد. همه می‌دانند که ایشان یک داور بین‌المللی و فوق‌العاده است. خیلی خوشحالم که ایشان را از نزدیک دیدم. داوری‌اش عالی بود و فوق‌العاده سوت زد.

زامهران در پایان در مورد دیدار پیش رو با استقلال افزود: استقلال همیشه یک تیم قابل احترام بوده و هست. آن‌ها مدافع عنوان قهرمانی هستند، ما هم نساجی هستیم و فصل پیش نشان دادیم که می‌توانیم مقابل استقلال خوب بازی کنیم و در جام حذفی هم مقابل آنها پیروز شدیم. امیدوارم بتوانیم این بازی را با امتیاز به پایان برسانیم.