ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص بازی استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر مقابل ذوب آهن  گفت: استقلال برای ادامه صدرنشینی باید اولین بازی در نیم فصل دوم را با پیروزی پشت سر بگذارد تا علاوه بر حفظ صدرنشینی ، روحیه و انگیزه مضاعفی برای ادامه لیگ داشته باشد.

وی افزود: آبی پوشان در نیم فصل اول عملکرد بسیار خوبی داشتند و آمار جالبی در خط حمله و دفاع بر جای گذاشتند. اما هر وقت وقفه ای در لیگ بوجود می آید تیم از شرایط مسابقه بیرون می آید، به همین دلیل اولین بازی بعد از وقفه نیم فصل برای هر تیمی سخت و حساس است. البته از آنجا که بازی با ذوب اهن در ورزشگاه آزادی برگزار می شود ، فکر می کنم استقلال برای برد برابر ذوب آهن مشکلی ندارد و پیروز این میدان خواهد شد.

همدانی در مورد عملکرد استقلال در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم گفت : استقلال در نیم فصل اول با داشتن بهترین خط دفاع، خط حمله، بیشترین گل زده و کمترین گل خورده و بدون باخت، صدرنشین نیم فصل اول شد. در نیم فصل دوم هم دو بازیکن خوب به نام صالح حردانی و آمانوف را به خدمت گرفت . حردانی در جناح راست می تواند قدرت استقلال را کنار یامگا دو چندان کند و آمانوف هم در میانه میدان به نظرم قدرت خط هافبک استقلال را بسیار بالا می برد تا تیم مجیدی بالانس شود.

هافبک اسبق استقلال در پایان گفت :  این دو خرید آگاهانه صورت گرفته و دقیقا در دو نقطه ای که استقلال نیاز به تقویت داشت ، دو بازیکن خوب جذب شد. فکر می کنم استقلال مدعی اول قهرمانی این فصل باشد و تمام فاکتور های یک قهرمان را دارد. استقلال با این روند چند هفته زودتر قهرمان لیگ برتر خواهد شد و دو تیم پرسپولیس و سپاهان نمی توانند با این تیم رقابت کنند.