فراز فاطمی مهاجم سابق سرخابی های تهران درباره وضعیت تیم استقلال در این فصل، حرف هایی برای گفتن دارد. خلاصه‌ای از مصاحبه فاطمی را با هم می‌خوانیم:

*خوشبختانه استقلال هفته‌هاست با شایستگی در صدر جدول قرار دارد و این صدرنشینی برازنده آنهاست. رکورد شکست ناپذیری هم که در اختیار این تیم است منجر به بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم شده و می‌تواند به کسب نتایج بهتر کمک کند.

*طبیعی است که هوادار و کارشناس به دنبال بازی‌های جذاب در کنار کسب نتیجه است و شاید انتقادات هم ناشی از همین باشد. به شخصه از یک سو منتقد سبک بازی این تیم هستم اما از سوی دیگر می‌بینم با همین نتایج بهترین عملکرد را دارند و این می‌تواند مرا راضی کند. اما در عین حال امیدوارم در نیم فصل دوم سبک بازی آبی پوشان ارتقا پیدا کند و آنها بتوانند به موازات نتایج خوبی که می‌گیرند بازی‌های چشم نواز تری هم انجام دهند.

*بازیکنانی که از این تیم جدا شدند با اینکه بازیکنان بزرگی بودند و می‌توانند در تیم‌های جدید خود تاثیرگذار باشند، اما در استقلال فرصت زیادی برای بازی پیدا نکردند و جدایی شان هم به نفع خودشان بود و هم به نفع آبی‌ها تا مجیدی بتواند با تمرکز بیشتری روی نفراتی که به آنها اعتقاد بیشتری دارد تمرینات را اداره کند.