گواردیولا برای مصاف با دورتموند، سه بازیکن پیشین این تیم را در اختیار خواهد داشت: هالند، گوندوعان و آکانجی. 

پپ گواردیولا در نشست خبری قبل از بازی منچسترسیتی مقابل دورتموند شرکت کرد. 

طرفداری | به گزارش MEN، سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها فردا شب همراه تیمش پذیرای نماینده آلمان خواهد بود. 

  • درگذشت ملکه

به هر حال شرایط از این قرار است. گمان می‌کنم همه در این کشور، به ملکه ادای احترام کردند. وظیفه ما صحبت کردن با بازیکنان در این رابطه است. 

  • وضعیت مصدومان (بازگشت آیمریک لاپورت به تمرینات، آمادگی جان استونز برای بازی کردن و غیبت ادامه‌دار کایل واکر)

مانو (آکانجی) فقط با یک جلسه تمرینی خوب کار کرد. ما از آنچه که شاهدش بودیم، رضایت زیادی داریم. این نخستین جلسه تمرینی آیمریک لاپورت است و با وجود این که اطلاع دقیقی ندارم، ولی وضعیت خوب است. ما از این بابت خیلی خوشحال هستیم. آن‌ها پس از تعطیلات ملی آماده شروع تمرینات خواهند بود.  

  • دوندگی ارلینگ هالند و آزادی عمل بازیکنان

مهاجمی را تصور کنید که ۵۰ بار فرار می‌کند ولی پاسی برایش ارسال نمی‌شود؛ در نهایت دست از دویدن می‌کشد. ما باید تصمیم‌گیری کنیم و بازیکنان هم آزادی عمل دارند. (میل او به تحرک) معضل بزرگی برای من نیست ولی این که به چپ یا راست برویم و برای گلزنی تلاش کنیم، باید همراه با تعامل باشد.  

  • رویارویی با دورتموند

آن‌ها بهتر از من این بازیکنان را می‌شناسند! این می‌تواند به سودشان باشد. البته شاید هم این به سود ما تمام شود. ما پیش از این هم مهاجم خارق العاده‌ای مثل گابریل (ژسوس) داشتیم ولی به تصمیمش برای جدایی احترام می‌گذاریم. من ارلینگ را دوست دارم و خودش هم این را می‌داند که برای جذب او چه تلاشی کردیم. 

  • فشردگی تقویم مسابقات 

ما تیمی می‌خواهیم که توان پیروزی در بازی فردا را داشته باشد. جام جهانی را در پیش داریم و ما باید در لیگ برتر خودمان را در کورس نگه داریم. اما در لیگ قهرمانان هم باید صعود کنیم. بازی اول را برنده شدیم و در لیگ قهرمانان باید در بازی اول قوی ظاهر شد. این که نیازی نیست سفری انجام بدهیم، مایه خوش اقبالی است... اکثر این بازیکنان در هر دو بازی به میدان خواهند رفت.