مالکان چلسی به دنبال پیروی از الگو چند باشگاهی در حال مذاکره برای خرید یک باشگاه پرتغالی هستند

چلسی به عنوان بخشی از برنامه مالکان جدید خود برای پیروی از مدل چند باشگاهی مانند ردبول و مالکان منچسترسیتی، مذاکراتی برای خرید یک باشگاه پرتغالی داشته است.

طرفداری | به گزارش مت لاو از تلگراف، تاد بولی در ماه ژوئن با ژرژ مندس سوپر ایجنت دنیای فوتبال و نیل بث مدیر آکادمی چلسی در این‌باره گفت و گو داشته است. گفته می‌شود بث در حال جست و جو برای یافتن مناسب‌ترین باشگاه‌ به منظور رشد جوانان آکادمی‌شان است. پرتغال به عنوان یکی از بهترین کشور‌ها برای این منظور شناخته می‌شود. بولی این هفته نیز تایید کرد که به دنبال گسترش ردپای جهانی چلسی با خرید دیگر باشگاه‌ها است تا بتوانند بازیکنان جوان خود را برای پیشرفت کردن به آنجا بفرستند. روابط گسترده مندس می‌تواند مالکان چلسی در این بین کمک کند.

این یکی از دلایلی است که چلسی علاقه به همکاری با کریستوف فرویند (مدیر ورزشی سالزبورگ اتریش) دارد. این دو مذاکرات پیشرفته‌ای با یکدیگر داشتند و چلسی قصد دارد با به خدمت گرفتند فرویند به عنوان مدیر ورزشی، از تجربه او در سیستم ردبول استفاده کند. تاد بولی پیش تر در مصاحبه‌ای در این‌باره گفته بود:

ما درباره داشتن یک مدل چند باشگاهی، گفت و گو‌هایی داشته‌ایم. کشور‌های مختلفی وجود دارد که داشتن باشگاه در آن‌ها، مزایای خاص خود را دارد. عملکرد ردبول واقعا در سالزبورگ و لایپزیش عالی بوده است. هر دو آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنند. همچنین منچسترسیتی هم شبکه بسیار بزرگی از باشگاه‌ها را در اختیار دارد. چالش پیش رو چلسی این است که با قرض دادن ستاره‌های 18،19 و 20 ساله خود به دیگر باشگاه‌ها، روند پیشرفت آن‌ها را به شخص دیگری واگذار می‌کند.