با وجود تلاش میلان برای تمدید با لیائو، تیم های چلسی و منچسترسیتی ناظر بر وضعیت این بازیکن هستند

قرارداد لائو در سن سیرو در ژوئن 2024 به پایان می رسد و پائولو مالدینی مذاکرات خود را با ژرژ مندس، نماینده این مهاجم آغاز کرده است.

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، منچسترسیتی برای جذب رافائل لیائو به چلسی پیوسته است.

مالدینی هفته گذشته گفته بود:

ما از مدت‌ها قبل با رافا، بن ناصر و کالولو صحبت کردیم. من همیشه معتقدم که آنچه بازیکن می خواهد در این مواقع اهمیت زیادی دارد.

بر اساس این گزارش، لئو مایل به ماندن در میلان است اما 7 میلیون یورو در سال دستمزد درخواست کرده است.ستاره پرتغالی پس از فسخ یک طرفه قراردادش در سال 2018، حدود 19 میلیون یورو به باشگاه سابقش محکوم شد و از میلان انتظار دارد در این راه به او یاری برساند. میلانی ها می توانند 6.5 میلیون یورو در سال جدید را روی میز بگذارند، بنابراین شکاف بین پیشنهاد و تقاضا دقیقاً مشکل ساز نیست. با این حال، باید دید که آیا روسونری برای پرداخت بخشی از جریمه لیائو آماده است یا خیر.

چلسی در تابستان برای جذب این بازیکن 23 ساله اقدام کرده بود، اما میلان پیشنهادات استمفورد بریج را رد کرد و اصرار داشت که لئو فقط با بند 150 میلیون یورویی میلان را ترک کند.

آبی‌ها هنوز تمایلی به ارائه این مبلغ ندارند، اما آماده نهایی کردن قرارداد با مبلغ 120 میلیون یورو هستند. طبق گزارش گاتزتا، منچسترسیتی نیز در حال "نظارت بر این وضعیت" است، اگرچه میلان تمام تلاش خود را برای تمدید با لیائو انجام خواهد داد.