به گزارش "ورزش سه"، والری کارپین، سرمربی تیم ملی روسیه در یک مصاحبه به شایعات اخیر درباره احتمال برگزار نشدن دیدار دوستانه تیمش با ایران اشاره کرد و گفت احتمال دارد شاهد بازی دوستانه بین دو تیم نباشیم. کارپین می‌گوید تیمش برنامه‌های مهم‌تری دارد.

تیم ملی روسیه سه روز پیش در بیشکک دیداری دوستانه مقابل قرقیزستان برگزار کرد و 2-1 به پیروزی رسید. با اینکه طبق توافق فدراسیون‌های فوتبال ایران و روسیه قرار است تیمهای ملی دو کشور در روزهای پانزده و شانزده نوامبر در تهران یا دوحه دیداری دوستانه داشته باشند اما کارپین می‌گوید احتمال انجام نشدن این بازی بیشتر است.

کارپین در این باره گفت:" بین دو فدراسیون ایران و روسیه توافق‌نامه‌ای امضا شده ولی من مطمئن نیستم که بازی برگزار بشود. مساله برنامه‌های فنی ما است و به فدراسیون ربطی ندارد. ما برنامه‌های مهم‌تری داریم".

وقتی خبرنگار روسی از کارپین پرسید که ترجیح می‌دهد این بازی در تهران برگزار شود یا در دوحه او گفت:" برای من فرقی نمی‌کند".

خبرنگار در ادامه این مصاحبه گفت دوحه پایتخت قطر است و در آستانه جام جهانی نگاه رسانه‌ها می‌تواند از نظر تبلیغات به نفع روسیه باشد. کارپین در پاسخ گفت:" این مساله دیگر مهم نیست. به سوال‌های دیگر بپردازید".