به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم نساجی و ذوب آهن با نتیجه تساوی به اتمام رسید. فرزاد زامهران در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: دو بازی خانگی را پست سر گذاشتیم. مقابل نفت مسجدسلیمان که در هفته‌های ابتدایی نمایش خوبی ارائه داده بود توانستیم یک پیروزی شیرین و پرگل به دست بیاوریم و بعدش هم با ذوب آهن بازی کردیم. تیمی که سخت گل می خورد و کلاً سه گل تا به اینجای کار گل خورده. نیمه اول خوب نبودیم و بازی سخت شد و در نیمه دوم هر چه تلاش کردیم موفق به گلزنی نشدیم.
او در مورد صحنه خطای مشکوک به پنالتی که روی خودش اتفاق افتاد و کادر فنی نساجی نسبت به آن معترض بود ادامه داد: همه  بازیکنان متوجه پنالتی شدند. داور هم نزدیک بود؛ نمی‌دانم چرا پنالتی نگرفت من را قیچی کردند و بازیکن حریف من را از پشت زد و همه از نگرفتن پنالتی تعجب کردند.
این بازیکن با اشاره به اشتباهات داوری که در خصوص نساجی صورت گرفته عنوان کرد: در بازی با پیکان و ملوان از داوری ضربه خوردیم. در بازی با سپاهان که گلرشان باید اخراج می‌شد حتی رشید در مصاحبه‌هایش به این موضوع اعتراف کرد. از ۸ هفته گذشته در ۴ بازی از سمت داوری آسیب دیدیم. این آسیب ها برای تیم نساجی که تیم خصوصی است کم نیست. این موضوع ضرر فراوانی است. اگر ما الان ۶ امتیاز را به خاطر داوری ها از دست نداده بودیم صدر جدول بودیم!
وی در خصوص حمایت هواداران نساجی از پشت بام خانه هایشان در بازی های خانگی گفت: آن ها در روزهای کرونا نیز ما را تنها نگذاشتند. حالا که ورزشگاه آماده شده و شرایط میزبانی داریم و به هواداران نیاز داشتیم دو هفته است که اجازه نمی‌دهند هوادار به استادیوم بیاید؛ در حالی که آنها حضور داشتند داور جرات نمی کرد از کنار پنالتی راحت بگذرد. امیدوارم از هفته های بعدی بتوانیم طرفداران خوب نساجی را کنارمان داشته باشیم.
زامهران در پایان در مورد دیدار پیش رو با گل گهر سیرجان افزود:  تمام ساختار این باشگاه را آقای قلعه نویی درست کرد؛ کادر فنی خوب و کاربلدی دارد ولی ما همیشه مقابل گل گهر خوب کار کردیم و نتایج خوبی گرفتیم؛ این تیم هزینه کرده ولی ما هم نساجی هستیم. در هیچ بازی‌ای برای نباختن به زمین نرفتیم و برای آقای مطهری فرقی نمیکند بازی داخل خانه باشد یا بیرون از خانه. فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم.