ویکتور کلاسون مهاجم تیم کپنهاگن به تمجید از منچسترسیتی و ستاره آن ها در خط حمله، ارلینگ هالند پرداخت

ستاره کپنهاگ به تمجید از منچسترسیتی و مهاجم نروژی که در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آنها رفت، پرداخت.

طرفداری | ویکتور کلاسون بازیکن سوئدی کپنهاگ پس از شکست 5-0 مقابل منچسترسیتی، حریفان خود را بهترین تیم جهان توصیف کرد. کلاسون با تاکید بر اثربخشی ارلینگ هالند در محوطه جریمه، سیتی را محبوب لیگ قهرمانان اروپا توصیف کرد.

کلاسون گفت:

منچستر سیتی بهترین تیمی است که تا به حال با آن روبرو شده ام و قطعا بهترین تیم جهان است. 

به نظر من آنها شانس اول قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا هستند. در واقع آنها در چند سال گذشته هم از شانس های قهرمانی بوده اند اما با بدشانسی به موفقیت نرسیده اند. همچنین نباید فراموش کرد که آنها اکنون یک مهاجم واقعا خوب دارند. آنها قبلاً مهاجمانی داشتند که اولین تماس‌های خوبی داشتند و بی‌نقص و ساده بازی می‌کردند، اما اکنون ارلینگ هالند، یک قاتل در محوطه جریمه را دارند. 

به محض اینکه توپ در محوطه جریمه فرود می آید، او موفق به گلزنی می شود و او مطلقاً هیچ شانسی به حریفش نمی دهد. او یک قاتل است و محوطه جریمه صحنه جنایت اوست!

هالند فصل را با 15 گل در 9 بازی در لیگ برتر آغاز کرد و در سه بازی در لیگ قهرمانان اروپا 5 گل به ثمر رساند. مهاجم نروژی که پیش از این 20 گل با پیراهن سیتی به ثمر رسانده است، هالند در 7 بازی اخیر لیگ موفق به گلزنی شده و در 3 بازی هت تریک کرده است، موفقیتی که تکرار آن برای سالیان متمادی دشوار است.