نتایج تکان دهنده نظرسنجی انجمن فوتبالیست های حرفه ای زنگ خطر را برای فوتبالیست ها به صدا در می آورد

طبق تحقیقات انجمن فوتبالیست های حرفه ای، حداقل 10 درصد از بازیکنان فوتبال در انگلیس قلدری و 5 درصد خودکشی می کنند.

طرفداری | طبق نتایج یک نظرسنجی که فصل گذشته توسط انجمن فوتبالیست های حرفه ای انجام شد، نزدیک به 10 درصد از بازیکنان لیگ برتر و EFL در طول دوران حرفه ای خود قلدری را تجربه کرده اند و حداقل 5 درصد آنها اقدام به خودکشی کرده اند.

طبق گزارشی در گاردین، داده‌های PFD (انجمن فوتبالیست‌های حرفه‌ای) که در روز جهانی بهداشت روان در 10 اکتبر منتشر شد، مشکلات اجتماعی و سلامت روانی را که بازیکنان فعلی و بازیکنان حرفه‌ای سابق با آن مواجه هستند، برجسته کرد.

79 نفر از بازیکنان EFL و لیگ برتر که در نظرسنجی فصل گذشته شرکت کردند اظهار داشتند که در مقطعی از زندگی حرفه ای خود مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. 40 فوتبالیست شرکت کننده در این نظرسنجی اعلام کردند که در این روند تمایل به خودکشی داشته اند. علاوه بر این، 12 درصد از بازیکنان اظهار داشتند که در مورد دریافت واکسن کووید-19 احساس فشار یا ناراحتی عاطفی دارند.

PFD پس از این داده ها بیانیه ای را منتشر کرد:

ممکن است قلدری همتایان از سوی هم تیمی ها در رختکن یا در حین تمرین وجود داشته باشد. همچنین این قلدری می تواند توسط کارکنان باشگاه یا مدیریت باشد. ما به ویژه نگران دوره های نقل و انتقالات هستیم. می دانیم که بازیکنان می توانند از آنها جدا شوند. هنگامی که یک باشگاه سعی می کند به زور انتقال را برای یک بازیکن اجباری کند. در چنین مواردی قلدری رایج است. در نتیجه، چه در تمرین باشد و چه روز مسابقه، اینجا محل کار یک بازیکن است. آنها حق دارند در محل کار احساس محافظت و امنیت کنند."

دکتر بنت گفت:

بازیکنان اغلب تحت تاثیر عوامل خارج از کنترل خود قرار می گیرند، مانند آسیب دیدگی، سیاست های نقل و انتقالات. هر یک از اینها می تواند تاثیر طولانی مدت بر حرفه آنها داشته باشد. ما کارگاه هایی را با بازیکنان جوانان در مورد زندگی حرفه ای در باشگاه ها برگزار می کنیم. این جلسات در مورد ایجاد یک مکان امن برای بحث در مورد سلامت روان است و بسیار مهم است.