ناتان آکه انتظار بازی سختی را مقابل کپنهاگن دارد.

طرفداری | ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی همراه پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی با کپنهاگن در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. ناتان آکه در این کنفرانس خبری در مورد جایگاه خود در تیم گفت:

تا الان از شروع فصل راضی و خوشحالم. در مورد رقابت نگران نیستم. هم تیمی هایم بازیکنان بزرگی هستند و باید کاری را انجام دهیم که برای تیم بهترین است. اولین فصل من در منچسترسیتی با توجه به مصدومیت ها عالی نبود اما پس از فصل دوم، به همه چیز عادت می کنید. امروزه بازی های زیادی انجام می شود و تمرینات بسیار سخت هستند. شما همیشه می توانید به مربی نشان دهید که قابلیت چه کارهایی را دارید. برای ما همه چیز بازی به بازی پیش می رود و این بازی ها برای ما مهم هستند. در حال حاضر خوشحالم و در مسیر خوبی هستیم اما این تنها شروع کار است. هر روز می خواهید به عنوان یک تیم پیشرفت کنید و این همان چیزی است که ما می خواهیم انجام دهیم.

ارلینگ هالند در تمرینات؟ تقابل او با مدافعان؟

چالش خوبی است. البته تمرینات کمی با بازی ها متفاوت هستند اما برای تیم خوب است. مارک کردن و پوشش دادن او سخت است و می تواند کارهای زیادی انجام دهد. برای ما مدافعان، تمرینات در مورد شناخت این است که او در چه منطقه ای خواهان دریافت توپ است و کجا می توانیم برای او بازی کنیم. او تمام ویژگی های لازم را دارد. گاهی مقابل مهاجمانی قرار می گیرید که قابلیت های فوق العاده ای دارند اما او همه را دارد. او چپ پا، راست پا، قوی و سریع است. این مسائل تقابل با او را بسیار سخت می کند. همه در جایگاه خوبی هستند و او فشار و توجه و اهمیت زیادی را تجربه می کند اما به کار خود در تمرینات ادامه می دهد و از خودش هر روز خواسته بیشتری دارد و این نشان می دهد ما چه تیمی داریم.

در تابستان به باشگاه سابق خود چلسی لینک شدی؟

در نهایت خوشحالم که اینجا هستم. گاهی این اتفاقات، این شایعات پیش می آید و در نهایت خوشحالم که در این تیم ماندم.

 کپنهاگن؟

تمام بازیکنان می دانیم که باید روی بازی های بعدی تمرکز کنیم چون اگر این کار را انجام ندهیم، اتفاقاتی رخ می دهد. انتظار بازی سختی را دارم. وقتی به خانه ما آمدند، جو بسیار خوب بود و انتظار دارم در زمین آن ها نیز همین طور باشد. بازی سختی خواهد بود. برای این چالش آماده هستیم.