باواریایی‌ها در حال آماده سازی لیستی از مهاجمان نوک مورد نظر خود برای تابستان سال آینده هستند

با نتایج اخیر بایرن مونیخ در بوندسلیگا، مدیران این بیش‌تر از پیش متوجه شدند که به یک مهاجم نوک نیاز دارند و از همین حالا در حال بررسی گزینه‌های موجود در بازار نقل و انتقالات هستند.

طرفداری | به گزارش کری هاو و پاتریک برگر از اشپورت آینس، بایرن مونیخ مارکوس تورام مهاجم بروسیا مونشن گلادباخ را زیر نظر گرفته است. یکی از اعضای تیم نقل و انتقالاتی بایرن در بازی دیروز گلادباخ و کلن که با برتری 4-1 کره اسب‌ها همراه بود، حضور داشت تا بهتر بتواند این بازیکن را مورد بررسی قرار دهد.

  • بیش‌تر بخوانید: بایرن مونیخ تابستان سال آینده، یک مهاجم نوک به خدمت خواهد گرفت

علاقه بایرن به تورام تاکنون علنی نشده و این دو تاکنون هیچ صحبتی با یکدیگر نداشته‌اند. همه چیز فعال در مرحله تحلیل و تجزیه قرار دارد. حسن صالح حمیدزیچ به اعضای تیم خود ماموریت داده تا در ماه‌های پیش رو، مهاجمان بیش‌تری را زیر نظر بگیرند. هر چند که گزینه مد نظر حمیدزیچ و یولیان ناگلزمان، هری کین است اما با توجه به قیمت بالای انتقال او، باشگاه به دنبال گزینه‌های جایکزین نیز هست.

  • بیش‌تر بخوانید: اولی هونس: بایرن مونیخ به یک مهاجم نوک نیاز دارد؛ بحث اخراج ناگلزمان اصلا مطرح نیست

مارکوس تورام در تابستان سال آینده از آنجایی که قراردادش با مونشن گلادباخ به پایان می‌رسد و قصدی برای تمدید آن ندارد، می‌تواند به صورت رایگان به هر باشگاهی بپیوندد. گفتنی است تورام در این فصل در تمامی رقابت‌ها، آمار 8 گل و 3 پاس گل را از خود ثبت کرده است.

  • بیش‌تر بخوانید: خوشبینی مونشن گلادباخ به تمدید قرارداد مارکوس تورام