کارل هاینتس رومنیگه پس از ناراحتی یولیان ناگلزمان از صحبت‌هایش، در مورد آن توضیح داده است

با تساوی مقابل دورتموند به خصوص آنکه بایرن مونیخ در ابتدا 2-0 از حریف خود پیش بود، دوباره بحث‌های زیادی پیرامون این باشگاه، شکل گرفته است.

طرفداری | به نقل از فوسبال نیوز، پس از تساوی 2-2 مقابل بروسیا دورتموند در وستفالن، یولیان ناگلزمان به وضوح عصبانی بود. وقتی از او در مورد اظهارات کارل هاینتس رومنیگه که او را یک استعداد نامیده بود، سوال شد، ناگلزمان در مصاحبه با اسکای در این‌باره گفت:

همه این را می‌گویند نه فقط کارل هاینتس رومنیگه. بله؛ من مربی با استعدادی هستم و به آن افتخار می‌کنم. هر روز تمام تلاشم را می‌کنم. بقیه چیز‌ها باید توسط دیگران ارزیابی شود.

لحن صدای ناگلزمان در مصاحبه به گونه‌ای بود که گویی با این اصطلاح مشکل دارد. حال رومنیگه از اینکه صحبت‌های با واکنش منفی سرمربی جوان بایرن مونیخ مواجه شده، تعجب کرده است. کارل هاینتس رومنیگه در مصاحبه با بیلد در این‌باره، گفت:

کلمه استعداد برای ستایش یک نفر به کار می‌رود. کسی که پتانسیل بالایی دارد. ناگلزمان در 35 سالگی، هنوز یک مرد جوان است. پپ گواردیولا در 38 سالگی موفق شد، برای اولین لیگ قهرمانان اروپا را ببرد. اکنون او یکی از بهترین مربیان جهان است. ناگلزمان هنوز باید یاد بگیرد که چگونه با فشار‌های موجود در مونیخ، کنار بیاید. 

رومنیگه در ادامه گفت: 

اینکه در 35 سالگی اشتباه کنید، چیز طبیعی است. ناگلزمان هنوز یورگن کلوپ یا لوئیس فن خال نیست. اما مربی خوبی است. او به طرز شگفت انگیزی، پشرفت خواهد کرد. من از این بابت مطمئن هستم.  

با این حال رومنیگه از تساوی مقابل بروسیا دورتموند، انتقاد کرده است. او گفت: 

اگر 2-0 جلو باشید و این شانس را داشته باشید که نتیجه بازی را 3-0 یا 4-0 کنید، در انتها این نتیجه بسیار ناامید کننده است. بایرن می‌توانست به طور موقت به صدر جدول برسد. این حداقلی‌ترین نیاز بایرن است.