ویرجیل فن دایک در مورد روشی که می‌خواهند با آن مانع از گلزنی ارلینگ هالند در روز یک‌شنبه شوند، صحبت کرده است

در چارچوب هفته دهم لیگ برتر، یک‌شنبه لیورپول در آنفیلد به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. یکی از چالش‌های اصلی شاگردان کلوپ در این بازی، متوقف کردن ارلینگ هالند است.

طرفداری | به نقل از گل، تنها دو باشگاه موفق شده‌اند در این فصل مانع از گلزنی ارلینگ هالند شود. بورنموث تنها تیمی در لیگ برتر است که این کار را انجام داده در حالی که لیورپول در کامینیوتی شیلد موفق به انجام این کار شده است. حال ویرجیل فن دایک که امید دارد تا بار دیگر موفق شود این کار را انجام دهد، اعتراف کرده که هالند کابوسی برای مدافعان است و درباره روشی که متوقف کردن او به کار خواهند گرفت، صحبت کرده است.

 فن دایک در مصاحبه با رسانه نروژی (TV2) در این‌باره گفت:

قطعا آسان نخواهد بود. او فرم عالی دارد و چیز دیگری جز این نمی‌توانید بگویید. به یاد دارم که پس از کامیونیتی شیلد هنگامی که بسیاری از او انتقاد می‌کردند، گفتم: «گوش کن، این پسر تبدیل به کابوس بسیاری از مدافعان خواهد شد». (اکنون) او این را نشان داده است. نشان داده که چقدر ثابت قدم است و همچنین واضح است که در تیمی مانند منچسترسیتی، موقعیت‌های زیادی خلق می‌شوند.

 فن دایک در ادامه افزود:

ما باید تلاش کنیم تا توپی به او نرسد. در بالاترین سطح دفاع کنیم و بهترین عملکرد‌مان را از خود ارائه دهیم. مقابل سیتی باید همیشه این طوری باشید. روز یک‌شنبه نیز از این قائده مستثنی نیست. این فقط من نیستم که مقابل او (هالند) قرار می‌گیرد بلکه این وظیفه همه ما است. در بیرون زمین است که این موضوع را مانند نبرد تن به تن توصیف می‌کنند. بدون توجه به آنکه چه کسی در زمین است، ما می‌خواهیم مانع از گلزنی آن‌ها شویم. اما همچنین می‌دانیم که او (هالند) چه کیفیتی دارد.