یورگن کلوپ اعتراف کرد تیمش با منچسترسیتی که از نظر مالی محدودیتی ندارد، نمی‌تواند به رقابت بپردازد. 

پپ گواردیولا روز گذشته گفته بود لیورپول جدی‌ترین رقیب منچسترسیتی در راه قهرمانی لیگ برتر انگلیس است اما یورگن کلوپ معتقد است لیورپول نمی‌تواند با سه باشگاهی که سقف نامحدودی برای هزینه کردن دارند، رقابت کند.

طرفداری | در آستانه دیدار حساس تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، یورگن کلوپ در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص ناتوانی تیمش برای رقابت در کورس قهرمانی امسال لیگ برتر انگلیس صحبت کرد. اظهارات تازه یورگن کلوپ را به نقل از ایندیپندنت می‌خوانید:

هیچ تیمی نمی‌تواند با منچسترسیتی رقابت کند. آن‌ها بهترین تیم جهان و بهترین مهاجم بازار را دارند. منچسترسیتی برایش مهم نیست که این‌ها چه هزینه‌ای دارند و فقط کارش را انجام می‌دهد. لیورپول چه کار می‌کند؟ ما نمی‌توانیم مثل آن‌ها باشیم چون ممکن نیست. بدیهی است که امکانش را نداریم. سه باشگاه در جهان فوتبال هستند که از نظر مالی، می‌توانند هر کاری که بخواهند انجام دهند. 

کلوپ در این خصوص ادامه داد: 

این قانونی است و همه چیز خوب است اما آن‌ها قادرند هر کاری انجام دهند. حقیقت ماجرا همین است. ما باید به شرایط نگاه کنیم و بگوییم به این و آن نیاز داریم، باید جوان‌تر شویم و استعدادهایی داریم. این کاری است که ما باید انجام دهیم. شنیده‌ام شخصی از باشگاه نیوکاسل [دن اشورث، مدیر ورزشی] گفته این باشگاه هیچ سقفی ندارد. درست است؛ قطعا درست می‌گوید. نیوکاسل هیچ مرزی ندارد. به آن‌ها تبریک می‌گویم اما باشگاه‌های دیگر محدودیت و سقف دارند.