بازیکنان ذخیره پاری سن ژرمن می‌توانند مهره ثابت خیلی از تیم‌های مطرح باشند اما با این‌حال سرمربی این تیم، فقط به یازده نفر اصلی‌اش اعتماد دارد

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن به یازده مرد ترکیب‌های ابتدایی‌اش اعتماد کامل دارد و به ندرت در طول بازی تعویض می‌کند. این موضوع باعث شده کارشناسان و هواداران از سرمربی پی‌اس‌جی انتقاد کنند.

طرفداری | به گزارش اکیپ، کریستوف گالتیه پادشاه تعویض‌های دیرهنگام در لیگ قهرمانان اروپا است. از زمان شروع لیگ قهرمانان فصل 23-2022، پاری سن ژرمن موفق به کسب دو برد و دو تساوی شده تا صدرنشین گروه H بماند. با این‌حال تعویض‌های دیرهنگام گالتیه باعث نگرانی هواداران شده است. سرمربی فرانسوی پی‌اس‌جی به طور میانگین تا دقیقه 73 برای انجام اولین تعویضش صبر می‌کند. 

نقطه مقابل گالتیه، یولیان ناگلزمان است. به طور میانگین، اولین تعویض سرمربی بایرن مونیخ در دقیقه 39 انجام می‌شود. میانگین زمان اولین تعویض گواردیولا نیز دقیقه 49 است. مکس الگری، دیگو سیمئونه، لوچانو اسپالتی، ایگور تودور، کارلو آنچلوتی، یورگن کلوپ، ژاوی و آنتونیو کونته از جمله مربیانی هستند که زودتر از گالتیه تعویض اول را انجام می‌دهند. بازیکنان فیکس پاری سن ژرمن، مدت بازی بیش‌تری انجام می‌دهند و استراحت کم‌تری دارند که این خطر مصدومیت آن‌ها را افزایش می‌دهد. این‌ها در حالی است که کریستوف گالتیه روی نیمکت تیمش از بازیکنان باکیفیتی چون نوردی موکلیه، رناتو سانچز، فابین رویز، کارلوس سولر و هوگو اکیتیکه بهره می‌برد.