به نظر می‌رسد باواریایی‌ها همچنان باید بدون کاپیتان خود در درون دروازه بازی کند

در چارچوب هفته دهم بوندسلیگا، فردا بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا میزبان فرایبورگ خواهد بود.
 

طرفداری | به نقل از سایت بایرن مونیخ، یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد غایبان تیمش برای فردا، رویارویی با فرایبورگ، مجمع سالانه بایرن و برخی موضوعات دیگر صحبت کرده است.

ناگلزمان در مورد وضعیت مصدومان و غایبان تیمش برای بازی مقابل فرایبورگ، گفت: 

مانوئل نویر فردا نمی‌تواند بازی کند. او هنوز از ناحیه شانه‌اش مشکل دارد. او هنوز درد دارد. امیدوارم هفته آینده بتواند دوباره بازی کند. جمال امروز دوباره تمرین خواهد کرد. او هیچ مشکلی ندارد. او احتمالا فردا کار را از روی نیمکت شروع خواهد کرد. دیویس نیز مشکلی ندارد و فردا مانند دلیخت می‌تواند بازی کند. باید منتظر تمرین نهایی امروز باشیم اما مطمئنم که می‌تواند بازی کند. سرژ گنابری نیز شرایط مشابهی دارد.

ناگلزمان در مورد رویارویی با فرایبورگ، گفت: 

 ما در بوندسلیگا امتیازاتی را از دست دادیم. فرایبورگ فصل فوق العاده‌ای داشته است. بازی فردا کاملا شرایط متفاوتی از لیگ قهرمانان خواهد داشت. ما متعهد به پیروزی در آن هستیم.

ناگلزمان در مورد وضعیت توماس مولر 

توماس امروز در تمرین نهایی شرکت خواهد کرد. اگر اتفاق غیر منتظره‌ای نیافتد، او نیز فردا می‌تواند بازی کند. 

ناگلزمان در مورد تغییر پست سادیو مانه به سمت چپ، گفت: 

فکر می‌کنم که این مفید بود. به همین دلیل این کار را انجام دادیم. او به این پست عادت کرده است. تعجب نمی‌کنم حتی اگر یک بازیکن کلاس جهانی نیز دچار سردرگمی شود. این طبیعی است. ما باید مطمئن شویم که بازیکنان‌مان اعتماد به نفس داشته باشند.

ناگلزمان در مورد مجمع سالانه باشگاه با حضور هواداران، گفت: 

البته که من هم در آنجا خواهم بود. سال گذشته، پنج ساعت و نیم آنجا بودم اما این‌بار مدت زمان کم‌تری می‌مانم. باید برای بازی فردا آماده شوم. 

ناگلزمان در مورد اینکه فردا لئون گورتسکا در ترکیب حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: 

هر کسی که بهترین عملکرد را از خود در تمرینات و بازی‌ها ارائه دهد، بازی خواهد کرد. لئون هم خوب بازی کرده و هم خوب تمرین می‌کند. بنابراین فردا بازی خواهد کرد. اما هیچ تضمینی وجود ندارد که جایگاه کسی ثابت باشد.