کوین دی بروین می گوید از موفقیت مربی سابق خود میکل آرتتا در آرسنال به هیچ وجه شگفت زده نشده است و می گوید از موفقیت او خوشحال است

دی بروین، هافبک منچسترسیتی گفت که از موفقیت میکل آرتتا در آرسنال شگفت زده نشده است.

طرفداری | میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی پس از گذراندن سه سال به عنوان بخشی از کادر مربیگری در سیتی، سرمربی آرسنال شد. تیم لندنی این فصل را در صدر لیگ برتر شروع بسیار خوبی داشته است.

دی بروین وقتی از او پرسیده شد که آیا از موفقیت آرسنال تحت هدایت آرتتا شگفت زده شده است، به اسکای اسپورت گفت:

نه، اصلا شگفت زده نشدم. صادقانه بگویم، شباهت های زیادی به نحوه بازی ما می بینم، اما این همیشه سبک او بوده است. او زمانی که بازی کردن را متوقف کرد به اینجا آمد و فکر می کنم این مدرسه خوبی برای او بود. صادقانه بگویم، با ما سالهای بسیار خوبی را سپری کرد. من از زمانی که میکل این جا شروع به کار کرد تا زمانی که این جا را ترک کرد، دیدم که چقدر تکامل پیدا کرد. او ابتدا در حال تطبیق بود اما بعد بهتر شد و همچنین متوجه شدیم که او جاه طلبی زیادی داشت و وقتی فرصت پیش آمد از آن استفاده کرد.

دی بروین ادامه داد:

خوب است که می بینم او در آرسنال روزهای خوبی را سپری می کند. من برای او خوشحالم زیرا همه چیز خوب پیش می رود. آنها واقعاً فوتبال خوبی بازی می کنند. امیدوارم مقابل ما عملکرد خوبی نداشته باشند.

پپ گواردیولا همچنین در این ماه اعتراف کرد که تیم دستیار سابقش در حال حاضر بهتر از آنها فوتبال بازی می کند:

خانم ها و آقایان نمی توانیم یک چیز را فراموش کنیم، تیمی وجود دارد که از ما بهتر است. این یک واقعیت است. آرسنال واقعا تا الان از ما بهتر بوده است.