ارلینگ هالند می گوید الگویش در ابتدا خودش و سپس ماریو بالوتلی است

ارلینگ هالند در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن را به عنوان نمونه انتخاب می کند، انتخاب شگفت انگیزی انجام داد.

طرفداری | ارلینگ هالند شاید بزرگترین هیجان دنیای فوتبال امروز باشد. هرچند او هنوز افتخارات کیلیان ام باپه، قهرمان جام جهانی را نداشته باشد، اما به پیشرفت خود ادامه می دهد و با هر یک از بازی هایش فوتبال دوستان را تحت تاثیر قرار می دهد. هالند در منچسترسیتی در این فصل در رقابت های لیگ برتر انگلیس، تنها در 9 بازی 15 گل زده و 3 پاس گل داده است. او همچنین رکورد سریع ترین هت تریک در لیگ برتر را شکست و در 8 بازی لیگ در مقابل 48 بازی مایکل اوون، هت تریک های خود را به ثمر رساند.

بازیکن سابق بوروسیا دورتموند در پاسخ به سوال Sky Sports اشاره کرد که چه کسی از نظر سخت کوشی و استعداد الگوی او خواهد بود. هالند ترجیح داد از ماریو بالوتلی نام ببرد. بازیکن ایتالیایی عجیب و غریب که در سیتی هم بازی کرد، یکی از عجیب ترین ستاره های جهان بود. او در مواقعی استعداد بزرگ خود را ثابت کرده است، اما اغلب فوتبال دوستان را با حواشی اش ناامید کرده است، به ویژه به دلیل رفتارش که مناسب دنیای حرفه ای نیست.

تمام این تفاسیر مانع از ادای احترام هالند به بالوتلی نمی شود:

الگوی زندگی ام؟ خودم، چون واقعا به توانایی هایم ایمان دارم. در غیر این صورت، من ماریو بالوتلی را انتخاب می کنم، زیرا او شاید بهترین کسی بود که تا به حال دیده بودم. بسیار انسان خوبی بود.