محمد صلاح امیدوار است به رکورد ساموئل اتوئو و اوبامیانگ برسد

تیم بایرن مونیخ اسفند ماه سال گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان سالزبورگ اتریش بود و با نتیجه هفت بر یک حریف خود را شکست داد.

به گزارش طرفداری، در این بازی لواندوفسکی بازیکن لهستانی تیم بایرن مونیخ موفق به ثبت هت تریک شد. او در دقایق 12، 21 (پنالتی) و 23 گلزنی کرد. با ثبت این رکورد لواندوفسکی صاحب سریع‌ترین هتریک در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد.

رکورد لواندوفسکی بیشتر از هفت ماه دوام نداشت و محمد صلاح با زدن 3 گل در 6 دقیقه در بازی تیم لیورپول برابر تیم رنجرز اسکاتلند این رکورد را شکست، محمد صلاح که تازه از دقیقه 68 بازی وارد زمین شده بود توانست سه گل در شش دقیقه وارد دروازه حریف کند.

محمد صلاح در حالی 3 گل زد که رکورد گل های کلی خود را در تاریخ لیگ قهرمانان به 40 رساند، این در حالی ست که قبلا 2 بازیکن آفریقایی دیگر در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بیشتر از 40 گل به ثمر رسانده بودند، ساموئل اتوئو و اوبامیانگ 2 بازیکنی بودند که توانسته بودند قبل از این از مرز 40 گل گذشته و به رکورد 49 و 42 گل در این عرصه برسند و حالا محمد صلاح در آستانه رسیدن به رکورد قابل توجه آن ها قرار دارد.