تیبو کورتوا حتی از شکل و شمایل جایزه لئو یاشین هم راضی به نظر نمی رسد!

تیبو کورتوا و وینیسیوس جونیور به اعتقاد بسیاری از کارشناسان شایسته جایگاهی بهتر در رده بندی توپ طلای سال 2022 بودند. دروازه بان بلژیکی که برنده جایزه یاشین هم شد، در رده هفتم و وینگر برزیلی در رده هشتم قرار گرفتند.

طرفداری | تیبو کورتوا از جایگاه خود در میان نامزد های بهترین بازیکن سال از نظر فرانس فوتبال راضی نیست:

خیلی افتخار می کنم، مخصوصاً که به عنوان یک مادریدیستا فاتح این جایزه شدم. این یکی از خاص ترین لحظات زندگی ام است. همیشه می خواستم به هواداران رئال مادرید نشان دهم که هرگز تسلیم نمی شوم و همیشه سخت تلاش خواهم کرد. همه ما تمام توان خود را برای باشگاه به کار گرفته ایم. فصل گذشته به لطف جو خاص برنابئو موفق به کسب پیروزی در آن مسابقات شدیم، که باعث کسب این جوایز فردی برای من و بنزما شد. امیدوارم امسال باز هم به میدان سیبلس برگردیم.

رتبه هفتم در رده بندی توپ طلا 

معتقدم که شایسته جایگاه بالاتری بودم، خیلی از افراد در این جوایز دروازه بان ها را فراموش می کنند. انتظار داشتم جزو 5 نفر برتر باشم. همچنان سخت تلاش خواهم کرد تا دروازه بان ها بتوانند در جایگاهی که شایستگی اش را دارند قرار بگیرند. نمی گویم باید برنده توپ طلا می شدم، اما به عنوان دروازه بانی که فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شده حتی جزو سه نفر برتر هم نشدم. از آنجایی که منطق آنها را دیده ایم و می دانیم چطور رأی می دهند، من هیچ شانسی برای فتح توپ طلا نداشتم. جایزه ای که من دریافت کردم می تواند بهتر شود... انتظار چیزی مثل دستکش طلایی یا مثل آن را داشتم.

اهدای جایزه بهترین باشگاه سال به منچسترسیتی؟ همه ما تعجب کردیم.