اتلتیک گمانه زنی جدیدی کرده است و می گوید هالند بند فسخ 200 میلیونی در قراردادش با منچسترسیتی دارد که در سال 2024 فعال می شود

یک مورد جدید به گمانه زنی ها در مورد آینده ارلینگ هالند اضافه شده است.

طرفداری | ارلینگ هالند که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به منچسترسیتی پیوست، با گل هایش در لیگ برتر عملکرد چشمگیری داشته است. بند آزادسازی ویژه رئال مادرید در قرارداد هالند، از سوی پپ گواردیولا تکذیب شد، در حالی که گمانه زنی ها درباره قرارداد ستاره نروژی ادامه دارد.

در حالی که مقصد هالند بعد از منچسترسیتی مشتاقانه مورد انتظار هواداران فوتبال است، ادعایی جدید باعث افزایش گمانه زنی ها شد. در خبری در The Athletic آمده است که بند فسخ 200 میلیون یورویی در قرارداد هالند وجود دارد و اشاره شد که این بند در سال 2024 فعال خواهد شد. در حالی که با کوتاه شدن قرارداد بازیکن، مبلغ آزادسازی کاهش یافته است، به نظر می رسد این عاملی است که اشتهای باشگاه هایی را که قصد جذب هالند را دارند، تحریک می کند.

در حالی که گفته می شود مبلغ آزادسازی در قرارداد هالند فقط برای باشگاه های خارج از انگلیس معتبر است، 430000 یورو در هفته دستمزد هالند در سیتی تیم هایی را که خواهان مهاجم هستند را به دردسر می اندازد. اینکه کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید که نام هالند اغلب برای جایگزینی او مطرح می شود، در سال 2024، 36 ساله می شود نیز این ادعاها را تقویت می کند.