به گزارش "ورزش سه"، در یک تصمیم اشتباه و برای فرار از تامین هزینه های نگهدای چمن در فصل زمستان همه استادیوم های شمال کشور به چمن مصنوعی مجهز شدند! در حالی که تکنولوژی چمن مصنوعی برای شهرهایی است که از نظر شرایط آب و هوایی امکان رویش چمن طبیعی را ندارد و یا در این شرایط آب و هوایی نگهداری چمن طبیعی بسیار سخت است. خوشبختانه این اشتباه بزرگ که به کیفیت فوتبال هم  ضربه زده در حال اصلاح است و بعد از استادیوم شهید وطنی قائمشهر خبر رسیده به زودی چمن استادیوم شهید عضدی رشت هم طبیعی خواهد شد.

این خبر خوب را جهانبخش آرمان، مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان داده است. او وعده داد که آذر ماه چمن استادیوم شهید عضدی مورد بهره برداری قرار می گیرد و تا آن زمان قرارداد اجاره این استادیوم  هم به پایان می رسد و در ادامه در اختیار هیات فوتبال استان قرار می گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان هم چنین گفت: استفاده از تکنولوژی هیتینگ و نوع زیرسازی و خاکی که برای چمن استادیوم شهید عضدی رشت در حال بکار گیری است، جز بهترین ها است، بطوریکه بعد از بهره برداری می توانم این وعده را بدهم که می توانید چمن استادیوم را با 5 استادیوم برتر دنیال مقایسه کنید. هم چنین بعد از بهره برداری از چمن طبیعی استادیوم وضعیت سکوها و بازسازی آن در دستور کار قرار می گیرد.