پپ گواردیولا معتقد است استیون جرارد دوباره تلاش خود را خواهد کرد و برای اخراج او ابراز تاسف کرد.

طرفداری | پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس خبری پیش از تقابل با برایتون حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. پپ گواردیولا در این کنفرانس خبری در واکنش به اخراج استیون جرارد از استون ویلا گفت:

برای او متاسفم. سرمربیان بر اساس نتایج قضاوت می شوند. او دوباره تلاش خواهد کرد.

کایل واکر؟

با پزشکان صحبت نکردم. امیدوارم در صورت انتخاب شدن، به جام جهانی برسد. جان استونز در دو روز اخیر تمرین کرده و فردا در لیست حضور دارد. کالوین نیز خوب کار کرده است.

رقابت شما و لیورپول سمی شده است؟

نه فکر نمی کنم. از طرف ما، مطمئنم این طور نیست.

رابطه ات با ده زربی؟

دو یا سه بار هم را ملاقات کرده ایم و بیشتر در مورد فوتبال صحبت کردیم. خیلی خوشحالم که اینجاست. تازه دو بازی اخیرش در برایتون را دیدم و واقعاً به سبکی که می خواهند، بازی می کنند. تاثیر او در انگلیس بزرگ خواهد بود. وقتی به عنوان سرمربی برایتون انتخاب شد، تلفنی به او تبریک گفتم و دیگر صحبت نکردیم. سبک بازی او، ده زربی از ایتالیا می آید و به سبک فوق العاده ای بازی می کند. آن ها در کشورشان و بازی های ملی موفق شده اند. کیفیت اهمیتی ندارد و تیم های او همیشه خوب هستند، مثل ساسولو. اگر به چیزی باور داشته باشید و کاملاً همان طور که می خواهید بازی کنید، می توانید هر کاری انجام دهید. او بزرگ ترین مثال برای تمام سرمربیان است. در برایتون او تیم را از پاتر دریافت کرد که کار فوق العاده ای انجام داد. بنابراین پویایی تیم بدون توپ و با توپ با بازیکنانی چون مک آلیستر، مارش، گروس فوق العاده است. آن ها در فضاهای اندک کیفیتی باورنکردنی دارند.

شعارها در لیورپول؟

آن ها را نشنیدم. اگر اتفاقی افتاده متاسفم، این مسائل نشان دهنده ما به عنوان یک تیم یا باشگاه نیستند.

یک هفته استراحت یک مزیت است؟

یک مزیت در طول هفت سال، مشکلی نیست. ما عادت کرده ایم تا آخرین مقطع رقابت بازی کنیم، تمام تیم هایی که در اروپا حاضر نیستند نسبت به تیم هایی که در اروپا هم بازی می کنند، مزیت هایی دارند. اگر از این نظر نگاه کنید، آن ها بهتر هستند. استراحت کردیم تا برای بازی آماده شویم. معمولاً ما بازی ها را در حالی انجام می دهیم که حریف فرصت استراحت بیشتری داشته است و هرگز شکایتی نداریم. وقتی مقابل آرسنال بازی می کنیم، تیم های دیگر استراحت خواهند کرد.