به گزارش "ورزش سه"، تیته از سال 2016 هدایت تیم ملی برزیل را برعهده دارد و گفته می شود شاید پس از جام جهانی 2022 از این پست کنار برود. برای جانشینی او رونالدو نازاریو معتقد است که می توان از یک مربی اروپایی استفاده کرد که برای برزیل یک اتفاق جدید و بی سابقه محسوب می شود.

رونالدو در این رابطه به گاتزتا دلو اسپورت گفت:«چرا که نه؟ مربیان اروپایی مثل پپ گواردیولا یا کارلو آنچلوتی می توانند مربی تیم ملی برزیل شوند و معتقدم موفق نیز خواهند شد. آنها می توانند تاریخ فوتبال برزیل را برای 100 سال آینده عوض کنند. به شخصه دوست دارم آنچلوتی روزی مربی برزیل شود. او دوست‌داشتنی‌ترین مربی فوتبالی است که داشته‌ام و با اختلاف بهترین است. کارلتو با همه دوست است و هیچکس از او ناراضی نیست. او شایسته هر تعریف و تمجیدی است و افتخاراتش در فوتبال انکار نشدنی است.»

رونالدو در مورد شانس برزیل در جام جهانی و ترکیب خط حمله این تیم گفت:«برزیل تحت هر شرایطی یکی از مدعیان قهرمانی است و می توانم از آرژانتین و قدرت های بزرگ اروپایی به عنوان بزرگترین تهدید سلسائو نام ببرم. در خط حمله وینیسیوس باید بازیکن ثابت باشد و او در بال چپ بی رقیب است. برای بال راست رافینیا(بارسا) و رودریگو(رئال) را داریم و هر دو می توانند در هر تیمی بازیکن ثابت باشند. نیمار هم رهبر تیم است و نیاز به تعریف من ندارد. امیدوارم تیته از گابریل ژسوس که در آرسنال عالی کار کرده هم دعوت کند و او را به جام جهانی ببرد. پاکتا، ریچارلیسون و آنتونی را هم داریم و معقتدم تیته دشوارترین کار ممکن را برای انتخاب ترکیب اصلی خواهد داشت.»