سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی عقیده دارد نیوکاسل برای قهرمانی در لیگ برتر مبارزه می‌کند

منچسترسیتی امروز مقابل فولام قرار می‌گیرد و امیدوار است با پیروزی در این مسابقه، حداقل برای یک شب صدرنشین لیگ برتر انگلیس شود.

طرفداری | در جدول لیگ برتر انگلیس، آرسنال صدرنشین است و منچسترسیتی دوم. پس از آن‌ها تیم‌های تاتنهام، چلسی و نیوکاسل قرار دارند و پپ گواردیولا عقیده دارد تیم‌های زیادی برای قهرمانی در لیگ رقابت می‌کنند. به گزارش بی بی سی، گواردیولا در آستانه مسابقه امروز تیمش برابر فولام درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر صحبت کرد:

نیوکاسل تیمی است با سرمربی خوب و بازیکنان سطح بالا. تصور می‌کنم آن‌ها برای مدتی طولانی در بالای جدول بمانند. آن‌ها در انتقال‌های باکس تو باکس خیلی فیزیکی هستند و شدت بازی بدون توپ‌شان خیلی بالا است. علاوه‌براین آن‌ها در تورنمنت‌های اروپایی بازی نمی‌کنند و این مزیت بزرگی است چون در ماه‌های پایانی لیگ، انرژی بیشتری خواهند داشت. البته آرسنال مدعی اول لیگ برتر است چون آن‌ها صدرنشین هستند. نباید لیورپول را هم از یاد برد. آن‌ها همان سرمربی و بازیکنانی را دارند که توانستند 18 بازی متوالی را ببرند، پس چرا نتوانند بار دیگر این کار را انجام دهند؟ این حس من است. هیچ‌کس نمی‌داند قرار است بعد جام جهانی چه اتفاقی بیفتد. 

  • بیش‌تر بخوانید: پپ گواردیولا: بالاخره منچستریونایتد دارد به اوج برمی‌گردد