سرمربی لیورپول از عملکرد شاگردانش به خصوص وینگر سنگالی تیمش رضایت دارد. 

 یورگن کلوپ از برتری قاطع لیورپول برابر لیدز یونایتد صحبت کرده است. 

طرفداری - BBC | در چارچوب دیداری معوقه از هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس، لیورپول با نتیجه 6-0 لیدز یونایتد را در هم کوبید. قرمزها با این پیروزی در یک قدمی منچسترسیتی صدرنشین قرار گرفته اند و کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس حالا از همیشه جذاب تر است. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مصاحبه پس از بازی گفت:

پایان بازی برای ما بسیار هموار پیش رفت، واقعا کار سختی داشتیم چون لیدز یونایتد کار را برای حریفانش سخت می کند. بازی در مقابل تیمی که یارگیری نفر به نفر انجام می دهد واقعا دشوار است؛ در این گونه بازی ها شما فشار را احساس می کنید در حالی که هیچ فشاری (پرس) در کار نیست.  باید کاملا متمرکز ظاهر می شدیم و همینطور هم بود، شب فوق العاده ای پشت سر گذاشتیم.

شاید بعضی ها بگویند که پنالتی حساب نیست اما برای پنالتی نیز باید بازیکن درست را پشت توپ قرار دهید تا آن را به گل تبدیل کند، کاری که مو (صلاح) به خوبی انجام داد. مانه با توجه به تفسیری که از نقشش در زمین ارائه داد، احتمالا یکی از بهترین بازی های خودش را به نمایش گذاشت. به طرز دیوانه واری خوب ظاهر شد.

در پایان یک بازی سطح بالا و تماشاگر پسند را شاهد بودیم. در فرم بسیار خوبی ظاهر شدیم و شب شگفت انگیزی در آنفیلد رقم خورد. لیدز در مقاطعی از بازی خوب کار کرد اما به نظرم این که 90 دقیقه با سبک تیمی مثل لیدز مقابل ما بخواهید بازی کنید، کار بسیار دشواری است. هیجان زده نیستم، البته کاملا طبیعی است که پس از چنین مسابقه ای برخی از خودشان بیخود شوند اما (بازی) یکشنبه در راه است و باید برای آن آماده شویم.