شاگردان دیدیه دشان به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی، فردا چالش خود را در قطر آغاز خواهند کرد.

مدافع عنوان قهرمانی فردا نخستین دیدار خود را در جام بیست و دوم برگزار خواهد کرد.

طرفداری| در چارچوب هفته اول دور گروهی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی فوتبال فرانسه از ساعت ۲۲:۳۰ فردا شب به مصاف استرالیا می رود. دیدیه دشان سرمربی خروس ها درباره این بازی و همچنین وضعیت مصدومان تیمش صحبت کرد:

  • تقابل با استرالیا در اولین گام

بازیکنان باتجربه ای داریم و از این بابت نگران نیستیم. ما همه کار کرده ایم تا برای تقابل با استرالیا آماده باشیم. اولین بازی در جام مهم است اما تعیین کننده نیست. هر تیم در این جام مسیر خاص خود را دارد. نکته اصلی این است که در حال حاضر تمام هدفمان را روی صعود از دور گروهی متمرکز کنیم و فعلا فقط به بازی با استرالیا فکر می کنیم. 

  • فقدان حضور یک رهبر در رختکن

تصور می کنید ساخته شدن یک بازیکن با روحیه رهبری سریع انجام می شود؟ این اتفاق به مرور زمان رخ می دهد. همیشه بازیکنان ارشدی هستند که در در رختکن حضور دارند. رهبری فقط در کلام نیست. هنوز به اندازه کافی بازیکنان هستند که برای تحریک روحیه بازیکنان در رختکن ساخته شده‌اند.

  • وضعیت خط حمله بدون حضور کریم بنزما

گزینه های زیادی برای خط حمله داریم، غیبت کریم چیزی را تغییر نمی دهد. ام باپه هنوز جوان است. این چهار سال به او اجازه پیشرفت بیشتر داده است. کیلیان بخشی از تیم است و به دیگر بازیکنان نیز نیاز دارد. اخیرا ژیرو را می‌پرستند! حتی وقتی که گل هم نمی زند، عملکرد بسیار خوبی در سایر فاز ها از خود نشان می دهد.

  • آمادگی کاماوینگا و واران

هر دو بازیکن برای دیدار فردا کاملا آماده و در دسترس هستند. 

  • ۲۵ نفره بودن لیست فرانسه

این تصمیم من است. من متقاعد شده ام که ما با این تعداد بازیکن به اندازه کافی قوی هستیم. ما همه آنچه که برای موفقیت لازم است را در اختیار داریم.