به گزارش "ورزش سه" نخستین دیدار از گروه پنجم مسابقات جام جهانی 2022 قطر، فردا در ورزشگاه خلیفه بین تیم‌های ژاپن و آلمان برگزار خواهد شد.

شاگردان هاجیمه موریاسو که به عنوان نایب‌قهرمان آسیا پا به این رقابت‌ها گذاشته‌اند، امروز آخرین جلسه تمرینی خودشان پیش از برگزاری رقابت حساس مقابل قهرمان چهار دوره جام جهانی را برگزار کردند.

مائدا، کوبو، کامادا، مینامینو، اندو، موریتا، یوشیدا و ناگاموتو، ستاره‌های شاخص تیم فوتبال ژاپن هستند که امیدوارند در دیدار فردا مقابل آلمان، بتوانند سامورایی‌ها را در مسیر کسب یک نتیجه قابل قبول، همراهی کنند.

اما نکته بسیار جالب در خصوص این تمرین، کیف‌های جداگانه حاوی بطری‌های آب و مکمل برای بازیکنان ژاپن بود. آنها که هنوز برخلاف سی و یک کشور دیگر جام، پروتکل‌های کرونایی را به صورت کامل رعایت می‌کنند، برای پیشگیری از ابتلای بازیکنان به این بیماری و شیوع آن در اردوی ژاپن، این کار را انجام می‌دهند.

کیف‌های حاوی بطری آبی که جداگانه برای هر یک از بازیکنان ژاپن در نظر گرفته شده تا پروتکل‌های کرونایی توسط آنها به صورت کامل رعایت شود. این کیف برای ناگاتومو، ستاره سابق اینترمیلان است که در این دوره با موهای رنگ‌شده‌اش سوژه عکاسان و خبرنگاران خواهد بود.