چالش آلمان در قطر با تقابل با نماینده قاره کهن آغاز خواهد شد

شاگردان هانسی فلیک به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی جام جهانی، از فردا کار خود را در این تورنمنت آغاز خواهند کرد.

طرفداری| در چارچوب هفته اول دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در گروه E، آلمان از ساعت ۱۶:۳۰ فردا به مصاف ژاپن خواهد رفت. هانسی فلیک سرمربی ژرمن ها در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر شد که شرح صحبت‌های او را در زیر می خوانید:

  • حضور در جام جهانی

ما در چند روز گذشته تمرینات خوبی داشتیم که ما را برای بازی اول، کاملا آماده کرده اند. ما با ذهنیتی کاملا مثبت به این جام جهانی آمده ایم و خوشحالیم که بالاخره این تورنمنت شروع شد. قدرت های فوتبال دنیا همگی برای موفقیت به قطر آمده اند‌.

  • جلوگیری فیفا از استفاده تیم ها از بازوبند حمایت از همجنسگرایان 

 تیم ما و فدراسیون قصد داشتند این اقدام را انجام دهند اما فیفا جلوی آن را گرفت. ما از مجازات های احتمالی خبر نداریم اما حالا دیگر فایده ای ندارد. تیم من شوکه شده است که چنین کاری اقدام پذیر نیست. اگر جریمه کاپیتانی که این بازوبند را بسته است، فقط یک کارت زرد بود، خوب بود، اما فیفا مجازات های دیگر را مشخص نکرد. شرم آور است که به ما اجازه حمایت از حقوق بشر داده نشد، این اتفاق شرم آور است.

  • ترکیب آلمان 

چیزی که اکنون می توانم بگویم این است که مانوئل نویر در ترکیب اصلی خواهد بود. ناراحت کننده است که فردا باید بدون لروی بازی کنیم. او می تواند تعیین کننده باشد. امیدواریم که بتواند یکشنبه بازی کند. مولر قطعا گزینه ای برای حضور در ترکیب فردا است. او در تمرین امروز خیلی خوب کار کرد. ما از عملکرد او خوشحالیم.

  • تقابل با ژاپن 

 من طرفدار فوتبال ژاپن هستم. کامادا فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد، اندو یکی از بهترین هافبک های بوندسلیگا است. این ها نشانه های بزرگی برای نمایش قدرت فوتبال این کشور است اما ما هم به خوبی آماده تقابل با آنها هستیم.