استرالیا نتوانست از پس آرژانتین بر بیاید

آرژانتین به لطف اشتباه وحشتناک مت رایان، گل دوم و برتری را وارد دروازه استرالیا کرد.

طرفداری| دو تیم استرالیا و آرژانتین شب گذشته دومین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر را برگزار کردند که در نهایت شاگردان لیونل اسکالونی ۱-۲ پیروز شدند. گل دوم آلبی سلسته روی اشتباه وحشتناک مت رایان، دروازه بان استرالیا به ثمر رسید تا این بازیکن نقش بزرگی در حذف تیمش از جام جهانی داشته باشد. رایان در سطح باشگاهی، برای کپنهاگن دانمارک بازی می کند و کمیل گرابارا، دروازه‌بان سابق لیورپول را به عنوان رقیب اصلی خود برای حضور در ترکیب اصلی این تیم می بیند. رابطه بین این دو دروازبان در ماه‌های اخیر اصلا خوب نبوده و مصاحبه های تند و مختلف زیادی از آنها علیه یکدیگر منتشر شده است. مصدومیت شدید گرابارا در چند ماه قبل، او را برای مدتی طولانی دور از ترکیب نگه داشت و رایان سنگربان اصلی تیم دانمارکی بود، گرابارا پس از بازگشت به میادین و پس گرفتن جایگاهش در ترکیب اصلی به طور غیر مستقیم مصاحبه تندی علیه رایان انجام داد و گفت:

فقط می توانم آنچه را که قبلاً گفته ام تکرار کنم، باید بگویم که دلیلی وجود دارد که ما الان در رده نهم لیگ هستیم و گل ها به سمت دروازه ما سرازیر می شوند! بازگشت من ترکیب اصلی و رقابت با رایان؟ من هیچ رقابتی برای پست دروازه بانی نمی بینم.

 پس از اشتباه شب گذشته رایان برابر آرژانتین، گرابارا بلافاصله در توییتی مجددا به دروازه‌بان استرالیایی حمله کرد و به طعنه گفت:

مت رایان
حتما (این اشتباه) به خاطر سیاست (چرخشی بودن دروازه‌بان) رخ داده است (و ربطی به عدم توانایی رایان در دروازه‌بانی) ندارد! البته که این طور است.

از رایان پس از مسابقه راجع به این توییت گرابارا سوال شد و او در پاسخ گفت:

راستش را بخواهید از این اقدام او تعجب نکردم. این واقعاً به من مربوط نمی شود.

انتظار می رود با وجود اختلافات پیش آمده، رایان در نقل و انتقالات زمستانی کپنهاگن را به مقصد تیمی دیگر ترک کند.