سرمربی موقت شیاطین سرخ علاقه‌ای ندارد که «بخت و اقبال» را بابت دو امتیاز از دست رفته مقصر جلوه دهد. 

رالف رانگنیک پس از تساوی ۰-۰ منچستریونایتد مقابل واتفورد، کارآمد بودن بازیکنانش در جلوی دروازه حریف را زیر سوال برد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، شیاطین سرخ با وجود این که از لحاظ کمیت و کیفیت موقعیت‌های به دست آمده هیچ چیزی کم نداشتند، در نهایت در ورزشگاه خانگی مقابل واتفورد در حال سقوط متوقف شدند. رانگنیک در مصاحبه پس از بازی گفت:

هر کاری به جز گلزنی را انجام دادیم. پذیرفتن این نتیجه سخت است. در نهایت وقتی این همه فرصت از دست می‌دهید، برنده شدن سخت می‌شود. ما تقریبا در کل بازی کنترل کار را در دست داشتیم و آن‌ها به ندرت اجازه پیدا کردند که ضد حمله‌ای را ترتیب دهند. 

ما باید در جلوی دروازه‌ زرنگ‌تر باشیم. ایجاد کردن موقعیت گل‌های بیشتری نسبت به موقعیت‌های امروز ما کار راحتی نیست. خلاصه این بعد از ظهر بسیار ناامید کننده‌ای برای ماست. 

اگر کسی به من می‌گفت شما این تعداد بخت مسلم ایجاد خواهید کرد، می‌گفتم: «بله، این برای زدن یک یا دو گل کافی است». ولی ما این کار را نکردیم. 

ضربه رونالدو به تیرک دروازه؟ آن تنها موقعیت ما نبود. ما در نیمه اول ۵ موقعیت جدی گلزنی داشتیم و سپس در نیمه دوم، ۳-۴ مورد دیگر نصیب‌مان شد. امروز فرصت‌های کافی برای برنده شدن در بازی را در اختیار داشتیم. گاهی وقتی توپ به تیرک دروازه اصابت می‌کند بد شانس هستیم ولی ما همچنین چندین بار با دروازه‌بان تک به تک شدیم. اینجا دیگر بحث شانس مطرح نیست، بحث زرنگ بودن و کارآمد بودن جلوی دروازه است.