غیبت کریم باقری و تمامی بازیکنان پرسپولیس در مراسم ختم مجید پروین در نوع خود عجیب به نظر می رسید

علی پروین که همواره سعی کرده در مراسم بازیکنان و مربیان پرسپولیس حضور فعالی داشته باشد، شب گذشته هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس و حتی کریم باقری را در مراسم ختم برادر خود ندید.

به گزارش طرفداری، مراسم ختم مرحوم مجید پروین برادر کوچک علی پروین دیشب در مسجد حضرت حجت ابن الحسن (عج) برگزار شد و بسیاری از اهالی ورزش و به ویژه فوتبال از وزیر ورزش و مدیران جدید و قدیم فدراسیون فوتبال گرفته تا پیشکسوتان ورزش و باشگاه های پرسپولیس، استقلال در در مسجد حضرت حجت ابن الحسن (عج) حضور پیدا کردند تا به اسطوره پرسپولیس و فوتبال ایران دلداری بدهند.

از پرسپولیس نیز رضا درویش در جایگاه مدیرعامل به همراه یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و سیدجلال حسینی هم خودشان را به این مراسم رساندند و باعلی پروین ابراز همدردی کردند اما در این میان نکته عجیب به غیبت کریم باقری و بازیکنان فعلی پرسپولیس مربوط می شد.

کریم باقری که سال ها شاگرد علی پروین بود و برای اولین بار توسط او به تیم ملی دعوت شد به همراه بازیکنان فعلی پرسپولیس به شکلی عجیب در مراسم ختم برادر کوچکتر علی پروین غیبت کردند. آن هم درحالی که علی پروین همواره در مراسم ختم یا سوگواری پرسپولیسی ها و اهالی فوتبال مشارکتی دائمی داشته است.