هنوز موانع زیادی بر سر راه بازگشت الکساندر نوبل به بایرن مونیخ وجود دارد

بایرن مونیخ می‌خواهد الکساندر نوبل را هرچه زود‌تر به عنوان جانشین مانوئل نویر به این باشگاه بازگرداند.

طرفداری | به گزارش اشپورت آینس، اشتفان بکس ایجنت الکساندر نوبل تایید کرده که بایرن مونیخ در حال مذاکره با موناکو است. نوبل که قرارداد قرضی‌اش با موناکو تا پایان فصل اعتبار دارد، باید هرچه زودتر به مونیخ بازگردد تا بتواند جای خالی نویر را پر کند. نویر شنبه گذشته در اثر یک سانحه اسکی، ساق پایش شکست و تا پایان فصل از میادین دور خواهد بود. بکس در این‌باره، گفت:

بله؛ بایرن می‌خواهد الکساندر را بازگرداند و من را از این مورد، مطلع کرده‌اند. در حال حاضر این بیش‌تر به باشگاه‌ها بستگی دارد که به توافق برسند. البته که دیدگاه الکساندر نیز مهم است.

در هر حال، بایرن مونیخ برای بازگرداندن نوبل در ابتدا باید با موناکو به توافق برسد زیرا بر خلاف تابستان گذشته، هیچ بندی در قرارداد نوبل که به باواریایی‌ها اجازه دهد او را به راحتی بازگردانند، وجود ندارد. علاوه بر این، اینکه نوبل آیا می‌خواهد به مونیخ بازگردد یا خیر، باید مشخص شود.

  • بیش‌تر بخوانید: احتمال پایین پیوستن لیواکوویچ به بایرن مونیخ؛ الکساندر نوبل اولویت اول باواریایی‌ها

هنگامی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته از حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ پرسیده شد که آیا نوبل در تابستان 2023 به بایرن باز خواهد گشت، جواب او منفی بود اما اکنون شرایط به کلی تغییر کرده و گفته می‌شود حمیدزیچ برای رسیدگی به این موضوع، حتی بی خیال تعطیلات خود شده است.

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند در رابطه با بازگشت نوبل به بایرن مشکل ساز شود، رابطه تونی تاپالوویچ مربی دروازه بان‌های بایرن مونیخ با این گلر است. همان طور که به تازگی توسط کیکر گزارش شده، نه تاپالوویچ و نه یولیان ناگلزمان در این مدت با نوبل ارتباطی برقرار نکرده‌اند. این دو هنگامی که بحث در مورد وضعیت آینده دروازه بایرن می‌شود، بیش‌تر از مانوئل نویر حمایت می‌کنند و این نوبل را آزار می‌دهد.

همچنین به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان،  موناکو برای آنکه اجازه جدایی به نوبل بدهد، خواهان غرامت است. قرارداد قرضی نوبل با موناکو تا تابستان سال آینده اعتبار دارد و انتظار می‌رود که رقم درخواستی این باشگاه فرانسوی هفت رقمی باشد. (کم‌تر از 10 میلیون یورو) علاوه بر این، موناکو باید جایگزینی برای نوبل پیدا کند و به همین دلیل ممکن است روند مذاکرات، طولانی شود.