بایرن مونیخ به دروازه بان مونشن گلادباخ علاقه نشان داده است. 

بایرن مونیخ در ادامه جستجو برای یافتن جانشین مانوئل نویر، این بار با یان زومر تماس گرفته است. 

طرفداری | به گزارش اسکای آلمان، مانوئل نویر فصل را از دست داده و بایرن مونیخ ظاهرا تمایل زیادی به حضور طولانی مدت اسون اولرایش در ترکیب اصلی ندارد. باواریایی ها طی روزهای اخیر به دنبال دروازه بان جدید می گردند و حالا با گزینه جدید تماس گرفته است: یان زومر. 

بایرن مونیخ با یان زومر تماس برقرار کرده تا شرایط او را برای جانشینی مانوئل نویر بررسی کند. زومر گزینه دوم باواریایی ها به حساب می آید و ظاهرا اگر موناکو راضی به پس دادن الکساندر نوبل نشود، بایرن مونیخ برای جذب او اقدام خواهد کرد. دروازه بان سوئیسی مونشن گلادباخ ماه های پایانی قرارداد خودش با این باشگاه را می گذراند؛ این موضوع می تواند باعث کاهش قابل توجه قیمت زومر شود. ضمن این که خود این دروازه بان هم می تواند انتقال به مونیخ را متصور شود. 

از الکساندر نوبل چه خبر؟ 

الکساندر نوبل تا زمانی که تونی تاپالوویچ مربی دروازه بان های بایرن مونیخ بماند، علاقه ای به رها کردن موناکو و بازگشت به آلیانتس آرنا ندارد. با این حال بایرن مونیخ قصد ندارد با تاپالوویچ قطع همکاری کند. باواریایی ها همچنان به مذاکره با موناکو برای بازگرداندن نوبل ادامه می دهند اما این دروازه بان تنها گزینه بایرن مونیخ نیست.