گویا بنجامین در اردوی تیم ملی فرانسه در طی جام جهانی، با رفتار‌های خود فضای مسمومی را به وجود آورده بوده است

رومن مولینا که به افشاگری‌هایش معروف است و با بسیاری از رسانه‌های بزرگ جهان مانند بی بی سی، سی ان ان، نیویورک تایمز و گاردین همکاری دارد، به تازگی افشاگری‌های جدیدی از پشت پرده تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022 قطر کرده است.

طرفداری | اما علاوه بر حواشی کریم بنزما و دیدیه دشان، به گفته این خبرنگار بنجامین پاوار نیز در جام جهانی به یکی از مشکلات بزرگ تیم ملی فرانسه تبدیل شده بود. بنجامین پاوار پس از عملکرد ضعیفش در بازی مقابل استرالیا، انتقادات و نظرات کادر فنی فرانسه را نه تنها نپذیرفت بلکه شروع به حاضر جوابی و پاسخ دادن کردند که این رفتار او باعث عصبانیت بیش از پیش کادر فنی فرانسه شد زیرا آن‌ها سال‌ها با وجود عملکرد متوسط پاوار از او دفاع می‌کردند. به گفته هم تیمی‌های پاوار در فرانسه، بین سطح و کیفیتی که دارد با ادعا‌هایش، فاصله وجود دارد.

  • همچنین بخوانید: رسوایی در فرانسه؛ افشاگری‌های جدید رومن مولینا درباره آنچه که در جام جهانی گذشت 

نیمکت نشینی پاوار پس از بازی مقابل استرالیا، باعث شد که او رفتار بسیار منفی از خود در طول این رقابت‌ها بروز بدهد و مدام در مورد هم تیمی‌هایش اظهار نظرات نامناسبی انجام دهد. این رفتار‌های پاوار علاوه بر ناراحتی دیگر بازیکنان باعث ایجاد مشکلی بین او و دشان نیز شد که این درگیری بین بازیکن و مربی در فینال به اوج خود رسید. جایی که بین این دو کلمات تنش آمیز و بسیار ناراحت کننده‌ای رد و بدل شد.

همچنین پاوار به خاطر روابطی که با برخی خبرنگاران دارد، در طول جام جهائی از سوی هم تیمی‌هایش در فرانسه متهم به افشای اتفاقات درون رختکن متهم شد. در هر حال این اولین باری نیست که پاوار با هم تیمی‌هایش در تیم ملی فرانسه درگیر می‌شود. سال گذشته گزارش‌هایی در مورد بی اعتمادی دیگر بازیکنان فرانسه به او منتشر شده بود و همچنین او در طی یکی از بازی‌های فرانسه با پل پوگبا مشاجره لفظی پیدا کرده بود.