به گزارش” ورزش سه”، ابراهیم اشکش که تا دو روز گذشته سرمربی استقلال ملاثانی را بر عهده داشته اکنون به جای رضا مهاجری سرمربی نفت مسجدسلیمان است. امیرحسین علاقبند، مدیر عامل استقلال ملاثانی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: ابراهیم اشکش به عنوان مربی بومی هدایت تیم استقلال ملاثانی را بر عهده داشت و سال‌ها برای این تیم زحمت کشید. با توجه به فرصتی که برای تجربه کار در لیگ برتر برای او پیش آمد در جلسه با اعضای هیئت مدیره از آقای اشکش دفاع کردم تا بتواند به نفت مسجدسلیمان برود. با توجه به اینکه خودم خوزستانی هستم تمایل دارم مربیان بومی بالای سر تیم‌های استان باشند.

او در مورد گزینه‌های جانشینی اشکش در استقلال ملاثانی گفت: این هفته برای دیدار با ون پارس اصفهان علی حمودی به عنوان بازیکن مربی هدایت تیم را به عهده دارد و ان‌شاالله برای هفته بعد سرمربی جدید را معرفی خواهیم کرد.


علاقبند در ادامه گفت: نمی‌دانم چرا مدیران استان خوزستان به نیروهای بومی بها نمی‌دهند و خیلی دوست دارند افرادی با مبالغ بالا از دیگر استان‌ها بیاورند، هزینه کنند و نتیجه لازم را نگیرند و در پایان با کلی بدهی و شکایت تنها بمانند. این در حالی است که استقلال ملاثانی به عنوان یک تیم بومی‌گرا بهترین نتایج را چه در لیگ و چه در جام حذفی گرفته است.

1747185

مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی ادامه داد: سه دیدار پیش روی نفت مسجدسلیمان یعنی بازی با سپاهان، ملوان و آلومینیوم اراک نقطه عطف کاری ابراهیم اشکش خواهد بود و در مورد استقلال ملاثانی هم باید بگویم دیدار با ون پارس و تیم سایپا از بازی‌های حساس ما قبل از نیم فصل خواهد بود که باید امتیاز لازم را بگیریم و به عنوان یک مدعی در لیگ یک باقی بمانیم.

او در پایان گفت: در پایان از آقای بنی تمیم که همه جانبه از ما حمایت کرده‌اند، تشکر لازم را دارم، ایشان همیشه به بنده و ورزش استان راهکارهای ویژه‌ای نشان داده است.