به گزارش "ورزش سه"، با اتمام جام جهانی و قهرمانی آرژانتین و اتفاقاتی که در قطر رخ داد، فوتبال در سطح باشگاهی در حال بازگشت است و بسیاری از تیم ها، به دنبال این بودند تا تقدیر ویژه ای از بازیکنان خود که در ترکیب آلبی سلسته حضور داشتند، به عمل بیاورند.

بنفیکا که انزو فرناندز و نیکولاس اوتامندی، 2 بازیکن اصلی آرژانتین را در اختیار دارد، تصمیم گرفت تا ابتکار جالبی را برای این بازیکنان به خرج دهد. این باشگاه پرتغالی، نسخه ای از پیراهن های خود را با الهام از قهرمانی آلبی سلسته عرضه می کند.

در این پیراهن های خاص، نام و شماره بازیکنان به صورت طلایی درج شده و سه ستاره نیز که حاکی از قهرمانی های آرژانتین در جام های جهانی 1978، 1986 و 2022 است، در بخش بالایی شماره بازیکنان حک شده است.

1784117

نیکولاس اوتامندی در سال 2020 با تجربه حضور در لیگ پرتغال به بنفیکا آمد. او پیش از این، چهار فصل در پورتو بازی کرده بود. این بازیکن سه فصل را به عنوان یک بازیکن اصلی در تیم لیسبونی به میدان رفته و در حال حاضر کاپیتان تیم است. در شرایطی که اوتامندی 98 بازی برای بنفیکا انجام داده، اما او همچنان به دنبال کسب اولین عنوان خود با این باشگاه است.

از سوی دیگر، انزو یکی از جدیدترین بازیکنان جذب شده توسط این باشگاه پرتغالی است. او کمتر از 6 ماه پیش به این تیم پیوست و در حال حاضر یکی از مهره‌های کلیدی عقاب ها، تحت رهبری روجر اشمیت آلمانی است. این هافبک 21 ساله پس از عملکرد عالی در جام جهانی و کسب جایزه بهترین بازیکن جوان این رقابت ها، مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

انزو 22 بازی برای بنفیکا انجام داده است. تیمی که صدرنشین لیگ برتر پرتغال است و در لیگ قهرمانان نیز با وجود حضور تیم هایی مانند پاری سن ژرمن و یوونتوس، به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شد. آنها در دور بعدی باید به مصاف بروژ بلژیک بروند.

1784116