به گزارش "ورزش سه"، هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان با ابراز تاسف از رفتار تمسخرآمیز بازیکنان آرژانتین در جشن قهرمانی گفت: این رفتارها عادی نبود و باید جوانمردانه‌تر رفتار می کردند. 

این مربی فرانسوی ادامه داد: فیفا باید نقش خود را به درستی ایفا کرده و با انجام اقدامات لازم از تکرار دوباره چنین اتفاقاتی جلوگیری کند. آنها مسئول برگزاری مسابقات هستند. فیفا باید مسئولیت های خود را بپذیرد تا این اتفاق نیفتد. 

تمسخر امباپه در جشن قهرمانی آرژانتین توسط مارتینز، دروازه بان البی‌سلسته از جنجال‌هایی بود که خیلی ها به خاطر آن یاران مسی را مورد انتقاد قرار دادند. رنار در این باره گفت: بازیکنی که در جام جهانی بازی می کند بایستی بداند که نباید برخی کارها را انجام دهد چرا که مسئولیت هایی در قبال فوتبال دارد. 

آرژانتین در حالی فاتح جام جهانی 2022 شد که در بازی اول دور گروهی با نتیجه دو بر یک مغلوب عربستان شده بود. رنار در مورد این کار بزرگ شاگردانش تاکید کرد: می توانیم این گونه فکر کنیم که شکست در آن دیدار، آنها را دوباره بسیج کرد تا یک تیم شوند. واکنش آنها فوق العاده بود. جام جهانی یک تورنمنت طولانی و طاقت فرسا است که آرژانتین به خوبی از پس آن برآمده و قهرمان شد.