برخی بازیکنان نساجی انگیزه های بیشتری نسبت به بقیه بازیکنان این تیم برای رویارویی با پرسپولیس دارند

حمید مطهری به همراه تنی چند از شاگردانش تمام تلاش خود را برای پیروزی بر پرسپولیس به کار خواهند گرفت.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس درحالی در هفته پایانی دور رفت، پنج شنبه هفته جاری میزبان نساجی است که هر دو تیم هفته چهاردهم را با یک بازی خوب و پیروزی حساس پشت سر گذاشتند.

پرسپولیس با دو گل محمد عمری و سینا اسدبیگی، گل گهر را در سیرجان شکست داد و نساجی هم دو گل به تیم تراکتور در استادیوم شهید وطنی قائمشهر زد. از این رو مصاف این دو تیم در نوع خود خالی از جذابیت نیست.

اما به جز این موضوع، رویارویی حمید مطهری با یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی و دستیار سابق بی شک جذابیت های خاصی خواهد داشت. ادعای مطهری شناخت وجب به وجب افکار تاکتیکی گل محمدی است و بی تردید در این بازی بیشتر از این که از تدابیر خود پیروی کند به دنبال اتخاذ یک ضد تاکتیک بر اساس اندیشه های یحیی است تا بر این اساس بتواند از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی امتیاز بگیرد.

این بازی برای مطهری که فصل قبل یکی از عوامل به قهرمانی نرسیدن پرسپولیس شناخته شد حساسیت های زیادی دارد و به همین دلیل قطعا از نفراتی بهره می گیرد که انگیزه های زیادی برای این جدال دارند.

نفراتی چون محمد شریفی، علی ابراهیمی که یکی از گلهای نساجی را در بازی قبل به ثمر رساند و به ویژه بازیکن توانمندی چون علی شجاعی که بی تردید هر کدام از این نفرات برای اثبات این موضوع که یحیی برای قرار دادن آن ها در لیست مازاد اشتباه کرده است، از هر کوششی برای اثبات توانمندی هایشان بهره خواهند گرفت.

از این رو باید دید در بازی مازادهای پرسپولیس و پرسپولیسی که بعد از جدایی لوکادیا حالا خودش را پیدا کرده، چه نتیجه ای به دست خواهد آمد.