یان زومر از سران مونشن گلادباخ خواسته تا اجازه دهند به بایرن مونیخ بپیوندد

با اینکه سران مونشن گلادباخ به وضوح اعلام کرده‌اند یان زومر تا پایان فصل در این تیم باقی خواهد ماند اما گویا بایرن مونیخ هنوز بی خیال این دروازه بان نشده است.

طرفداری | به گزاری کری هاو از اشپورت آینس، پرونده انتقال یان زومر به بایرن مونیخ به طور کامل بسته نشده است. مونشن گلادباخ برای جانشینی زومر، حداقل به 8 میلیون یورو نیاز دارد اما پیشنهاد بایرن کم‌تر از 5 میلیون یورو است. در حال حاضر بایرن تمام توان خود را روی جذب نگذاشته زیرا الکساندر نوبل همچنان گزینه‌ای برای این باشگاه است. باواریایی‌ها هنوز با موناکو و کمپ نوبل در تماس هستند.

بیش‌تر بخوانید: 

  • بایرن مونیخ پا پس نمی‌کشد؛ پیشنهاد چهار میلیون یورویی به مونشن گلادباخ برای یان زومر
  •  مونشن گلادباخ کوتاه بیا نیست، زومر تا تابستان در این تیم می‌ماند

با این حال یکی از مشکلات نوبل برای بازگشت به مونیخ، تونی تاپالوویچ مربی دورازه بانان فعلی بایرن است. نوبل انتظار اخراج تاپالوویچ را ندارد اما دوست دارد احساس کند که خواسته این مربی نیز، پیشرفت او باشد. تا به امروز هیچ تماسی بین این دو برقرار نشده است. همچنین موناکو نیز مانند گلادباخ باید جانشینی برای گلر خود پیدا کند تا اجازه جدایی او را بدهد. از آنجایی که نوبل مانند زومر نمی‌خواهد به موناکو فشاری بیاورد و بایرن هم چنین درخواستی از او ندارد، شرایط بازگشت او بسیار پیچیده خواهد بود.

همچنین به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای، یان زومر با راینر بونهوف نایب رئیس مونشن گلادباخ تماس گرفته و به او گفته که می‌خواهد به بایرن مونیخ بپیونددد. گلر سوئیسی برای نهایی شدن این انتقال پافشاری می‌کند و همچنان اولویت بایرن برای جانشینی مانوئل نویر است. سران بایرن نیز در حال بررسی مراحل این انتقال هستند.