رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته قصد داشت ماتیس تل را از بایرن مونیخ هایجک کند

بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با 8+20 میلیون یورو ماتیس تل را از رن به خدمت گرفت. چنین هزینه‌ای برای یک بازیکن 17 ساله در تاریخ این باشگاه بی سابقه بوده است. با این حال گویا این تنها بایرن نبوده که با تل علاقه‌ داشته است.

طرفداری | تل از زمان پیوستن به بایرن مونیخ عملکرد خوبی داشته و موفق شده چهار گل برای این تیم نیز به ثمر برساند. او همچنین با گلزنی در بوندسلیگا برای بایرن به جوان‌ترین گلزن تاریخ این باشگاه در این رقابت‌ها نیز تبدیل شد. حال به گزارش کسلر فیلیپ از (TZ)، رئال مادرید تابستان گذشته تلاش کرد تا ماتیس تل را از بایرن مونیخ هایجک کند. این باشگاه اسپانیایی علاقه زیادی به تل داشت اما در آن زمان، ایجنت بازیکن به بایرن قول داده بود و علاوه بر این، خود تل نیز فقط می‌خواست به مونیخ برود.

  • بیش‌تر بخوانید: ماتیس تل سوپرایز نیم فصل دوم بایرن مونیخ

تل فقط بایرن مونیخ را می‌خواست زیرا حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی این باشگاه یک برنامه حرفه‌ای مشخص و واضح به این بازیکن 17 ساله ارائه کرده بود. همچنین مارکو نپه مدیر فنی بایرن نیز به شدت از این انتقال حمایت می‌کرد. در نیم فصل دوم، یولیان ناگلزمان قصد دارد از تل به عنوان مهاجم دوم در کنار اریک ماکسیم چوپوموتینگ استفاده کند. همچنین با توجه به مصدومیت سادیو مانه، تل می‌تواند در پست مورد علاقه‌اش وینگر چپ، بیش‌تر بازی کند.