سعید مراغه چیان توصیه کرد آبی پوشان باید در زدن ضربات نهایی دقت کنند

سعید مراغه چیان از ریکاردو ساپینتو حمایت کرد.

به گزارش طرفداری، سعید مراغه‌ چیان با اشاره به پیروزی استقلال مقابل تراکتور تبریز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به ایرنا گفت:

استقلال پس از جام جهانی با افت روبرو شده بود و این باعث شد تا چند امتیاز در لیگ برتر از دست بدهد اما در بازی با تراکتور آبی‌پوشان موفق شدند به برتری با ارزش دست پیدا کنند.

وی افزود:

آن چیزی که در بازی با تراکتور اهمیت داشت این بود که بازیکنان استقلال پس از دریافت گل روحیه خود را نباختند و نهایت تلاش خود را به کار بستند تا شکست را با پیروزی عوض کنند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

آبی‌پوشان در زدن ضربات آخر باید دقت بیشتری کند، این تیم فرصت‌های خوبی را برای گل زدن داشت اما از آنها بهره لازم را نبُرد تا کار به وقت‌های قانونی بکشد. اگر توپ‌های استقلالی‌ها گل می‌شد آنها در همان ۹۰ دقیقه دو یا سه گل می‌زدند.

مراغه‌چیان تصریح کرد:

پیروزی مقابل تراکتور باعث خواهد شد تا این تیم با روحیه و شرایط بهتری مسابقات آینده خود را در لیگ برتر پیگیری کند. به طور حتم اشکالاتی در روند تیم هست که باید برطرف شود.

وی تاکید کرد:

در همان زمان که استقلال به تراکتور در لیگ برتر باخت من از ریکاردو ساپینتو حمایت کردم و گفتم باید به او فرصت داد، ساپینتو مربی قابلی است و می‌تواند در استقلال به موفقیت برسد.