به نظر می‌رسد بایرن مونیخ در حال برنامه ریزی برای فراهم کردن مقدمات انتقال گرگور کوبل از دورتموند باشد

به نظر نمی‌سد مدیران بایرن مونیخ برای دوران پسا مانوئل نویر چندان روی الکساندر نوبل حساب باز کنند و گویا دروازه بان دورتموند گزینه مورد علاقه باواریایی‌ها برای آینده باشد.

طرفداری | به گزارش مکسیملیان کوخ از (AZ)، اولیور کان امتیاز بسیار بالایی به گرگور کوبل دورازه بان بروسیا دورتموند می‌دهد. این گلر سوئیسی یکی از گزینه‌های بایرن مونیخ به عنوان جانشین بلند مدت مانوئل نویر است. موضوع انتقال کوبل به بایرن در سال 2024، داغ خواهد شد و در حال حاضر تمرکز باواریایی‌ها روی جذب یان زومر است. کوبل یک گزینه بسیار هیجان انگیز برای بایرن به حساب می‌آید و کان مدام در مورد او فکر می‌کند.

همچنین گئورگ هولزنر خبرنگار کیکر ضمن تایید این اخبار، اعلام کرده تا 2024 و اتمام قرارداد مانوئل نویر با بایرن مونیخ، این باشگاه اقدامی برای جذب این دروازه بان نخواهد کرد. کوبل و یولیان ناگلزمان مدتی در هوفنهایم با یکدیگر همکاری داشتند و به خوبی یکدیگر را می‌شناسند.

بیش‌تر بخوانید:

  • کوبل در مورد شایعات علاقه بایرن مونیخ: برایم جالب نیست و فقط به دورتموند اهمیت می‌دهم

  • بعید است الکساندر نوبل دیگر آینده‌ای در بایرن مونیخ داشته باشد

در ادامه به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای، کوبل در لیست بایرن مونیخ قرار دارد و حسن صالح حمیدزیچ نیز قبل‌تر در مورد او صحبت کرده بود. اما بایرن انتظار دارد که جذب او برای‌شان هزینه زیادی در بر داشته باشد. در حال حاضر هیچ چیزی تغییر نکرده است و موضوع انتقال کوبل فعلا داغ نیست. او تا سال 2026 با دورتموند قرارداد دارد و هیچ بند آزادسازی در قرارداد او وجود ندارد.