سرمربی اینتر همچنان با مشکل گرفتگی حاد صدا مواجه است و نتواست خودش مصاحبه کند. 

از هفته بیست و هشتم رقابت های سری آ ایتالیا، امشب از ساعت 23:15 اینتر در سن سیرو میزبان تیم قعرنشین سالرنیتانا بود. پس از چند هفته ناکامی، همه چیز بر وفق نراتزوری پیش رفت. با هت تریک لائوتارو مارتینز و بریس ادین ژکو و شب درخشان نیکولو بارلا، میزبان توانست 5-0 پیروز شود. سیمونه اینزاگی همچنان دچار گرفتگی صدا است و نتوانست در مصاحبه شبکه اسکای حاضر شود و بنابراین کمک او، ماسیمیلیانو فاریس پس از بازی گفت:

در این مقطع سخت به یک جرقه نیاز داشتیم تا دوباره به کارمان ادامه دهیم. سالرنیتانا در 4 بازی اخیرش شکست نخورده بود و در دقایق ابتدایی شانس گلزنی داشت. ما تلاش کردیم به فضاها حمله ببریم، از کناره ها کمک بگیریم و دیدن جشن شادی لائوتارو و ژکو چیزی بود که به دنبال آن بودیم. متاسفانه تقویم بسیار فشرده است و اخیرا نتوانسته ایم خوب تمرین کنیم. کارهای بدنی زیادی انجام داده ایم. هیچوقت شکی در کیفیت بازیکنان مانند لائوتارو و بارلا نداشتیم. به قدرت این گروه تکیه کردیم و امشب اینتری را دیدیم که همه می شناسند. 

میلان و لیورپول یک یار را برای مهار بروزوویچ گذاشته بودند و موفق بودند. آیا اینتر تغییری در تاکتیک خود ایجاد می کند؟

ما در 2 بازی اخیر سبک بازی خودمان را تغییر داده ایم و پاس های طولی سریع بیشتری ارسال می کنیم. تلاش می کنیم با بارلا، بروزوویچ و چالهان اوعلو کنترل میانه زمین را به دست بگیریم. همه تیم ها تلاش می کنند یک نفر را برای مهار بروزوویچ بگذارند. بروزوویچ بازیخوانی خیلی خوبی دارد و با حمایت هم تیمی هایش می تواند فضاها را ببیند. 

اینتر باید در آنفیلد، شکست 2-0 سن سیرو مقابل لیورپول را جبران کند:

می دانیم جبران این نتیجه آسان نخواهد بود اما می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم. از نظر انگیزش مشکلی نداریم. ما به آنفیلد می رویم، این بازی در لیگ قهرمانان برگزار می شود و نباید فراموش کنیم در نیم فصل اول چه عملکردی داشتیم. این تیم همان نفرات نیم فصل اول را دارد. ما در بازی رفت مقابل لیورپول خیلی خوب بازی کردیم و از بهترین ترکیبمان در آن بازی استفاده خواهیم کرد. ما در لیگ تنها تیمی هستیم که سرنوشتمان دست خودمان است زیرا اگر تمام بازی های خودمان را ببریم، هیچکس نمی تواند به ما برسد. بنابراین باید شروع کنیم و قدرت خودمان را درک کنیم.