به نظر می‌رسد کای هاورتس یکی از گزینه‌های فروش چلسی در تابستان آینده باشد و بایرن مونیخ نیز به جذب او علاقه دارد

 

کای هاورتس این روز‌ها در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و با وجود اینکه گراهام پاتر به او ایمان دارد، اما به نظر نمی‌رسد در بلند مدت جایگاهش در خط حمله چلسی تضمین شده باشد.

طرفداری | به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، بایرن مونیخ وضعیت کای هاورتس در چلسی را به دقت زیر نظر دارد. باواریایی‌ها امکان دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای جذب این ملی پوش آلمانی اقدام کنند و این انتقال با مبلغی بین 35 تا 52 میلیون پوند انجام شود. هاورتس تا سال 2025 با چلسی قرارداد دارد.

همچنین به نقل از مدیا فوت، چلسی به خاطر بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته مانند میخایلو مودریک و به احتمال زیاد کریستوفر انکونکو در تابستان پیش رو نیاز به فروش برخی بازیکنان خود دارد. یکی از این گزینه‌های کای هاورتس است و او در صدر لیست فروش آبی‌های لندن قرار دارد.

بیش‌تر بخوانید:

  • خانه تکانی در چلسی؛ زیاش، پولیشیچ و هاورتس در لیست فروش
  • بایرن مونیخ کای هاورتس را به عنوان جایگزینی برای روبرت لواندوفسکی در نظر داشت

بایرن مونیخ در پشت صحنه به طور فعال در حال پیگیری شرایط این بازیکن 23 ساله است. دو سال و نیم دیگر از قرارداد هاورتس با چلسی باقی مانده و تاکنون هیچ صحبتی در مورد تمدید قراردادش وجود نداشته است. از سوی بایرن مونیخ نیز، آن‌ها به جایگزینی برای روبرت لواندوفسکی نیاز دارند. گرچه مشخص نیست که هاورتس را برای ایفای این نقش در نظر گرفته‌اند یا خیر.

گفتنی است کای هاورتس در سال 2020 در یک انتقال به ارزش در مجموع 79 میلیون یورو از بایرلورکوزن به چلسی پیوست و در آن زمان به گران‌ترین خرید این باشگاه تبدیل شد. بایرن مونیخ نیز در آن مقطع به هاورتس علاقه داشت اما او در نهایت به چلسی پیوست.