به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات بایرن مونیخ و بروسیا مونشن گلادباخ بالاخره روز گذشته به نتیجه رسید و زومر با امضای قراردادی به صورت رسمی به این باشگاه ملحق شد. 
مصدومیت نویر در حین انجام ورزش اسکی در تعطیلات پس از حذف تیم ملی آلمان از جام جهانی 2022 قطر باعث شد که شرایط برای بایرن دشوار شود. گفته شده است که این بازیکن حداقل تا زمان شروع اردوی پیش فصل در تابستان آینده قادر نیست به میادین برگردد و شاید این زمان طولانی‌تر هم شود. 
همین موضوع باعث شد که مدیران بایرن مونیخ به سرعت برای جذب یک دروازه‌بان جدید دست به کار شوند و زومر از همان ابتدا گزینه اصلی مدنظر این باشگاه بود و مذاکرات بلافاصله با گلادباخ شروع شد. 

1793179


قرارداد این بازیکن با گلادباخ در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسید و همین باعث شد که این باشگاه در نهایت پیشنهاد بایرن را بپذیرد تا روی از دست دادن او به صورت رایگان ریسک نکند. 
حالا اسپورت وان خبر داده که زومر عزم راسخی برای درخشش در دروازه بایرن دارد و به حسن صالح حمیدزیچ اعلام کرده که هراسی از رقابت با نویر ندارد و آماده است تا با او برای ایستادن درون دروازه این تیم رقابت کند. 
با توجه به این که زمان دقیق بازگشت نویر به میادین مشخص نیست، بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن سوئیسی در تابستان از بایرن جدا شود و احتمال دارد که آنها فصل آینده را نیز با حضور او در  دروازه آغاز کنند.